Suuri koirakuvaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
minni001.jpg
hessu001.jpg
iines0001.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mrniceguy-albums-koirat-picture89298-318947-10151229265023536-1162766396-n.jpg

ai miten niin nukkumaan?
kuva kyljellää mut ei jaks ny puhelimel...

Liitteet

• video-2012-10-25-00-36-34(1).jpg
    video-2012-10-25-00-36-34(1).jpg
    10,1 KB · Katsottu: 1 719
Sai kyllä :) Ensin piti pyytää vain pitelemään sitä hetki suussa, että saadaan otettua kuva. Euron juuston saa aina hyvistä koesuorituksista :)

Viime v-loppuna koitin koiran kanssa syödä kilpaa 5kpl euron juustoja per nenä. Koira oli syönyt kaikki kun minä vasta tuhonnut 1,5. KOira ei tietenkään tajunnut etes kisaavansa että olen kyllä huono.

Viime v-loppuna koitin koiran kanssa syödä kilpaa 5kpl euron juustoja per nenä. Koira oli syönyt kaikki kun minä vasta tuhonnut 1,5. KOira ei tietenkään tajunnut etes kisaavansa että olen kyllä huono.

Mä oon kanssa välillä tuonut tuolle vanhemmalle koiralle hesen juustohampurilaisen ja siinä ei kauaa "nokka tuhise", et se on mahassa. Eka pieni nuuhkaisu, sitten koko purilainen suuhun ja nielaisu kokonaisena. Molemmin puoli huulia roikkuvista, pitkistä räkäjojoista sit viimeistään huomaa et hyvää oli :)

Mä oon kanssa välillä tuonut tuolle vanhemmalle koiralle hesen juustohampurilaisen ja siinä ei kauaa "nokka tuhise", et se on mahassa. Eka pieni nuuhkaisu, sitten koko purilainen suuhun ja nielaisu kokonaisena. Molemmin puoli huulia roikkuvista, pitkistä räkäjojoista sit viimeistään huomaa et hyvää oli :)
Mun pököpää koitti joskus niellä puolikkaan HK:n sinisen kerralla. Ei se nyt kuitenkaan ihan onnistunut ja oksensi sen pois kun oli silloin vielä aika nuori. Lähempi tarkastelu osoitti, ettei makkarassa ollut yhtään hampaan jälkeä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom