Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en kyllä tiedä noista herrojen historiasta muuta kun, että niitä on palloteltu allergioiden takia paikasta toiseen. Mä nappasin nuo itelleni sijaiskodista 11 ja 13 vuotiaina 2008 vuonna eli vanhoja herroja ovat jo.
Täytyypä laittaa Vanusta vielä yks kuva, jossa näkee kuinka tuhdissa kuosissa tyyppi tuli mulle. Tuhdissa kuosissa se kyllä edelleenki on, mutta tässä kuvassa se korostuu :D
katso liitettä 76913
En oo sitä punninnu pitkään aikaan mutta kaitpa se noin 10 kiloa painaa ei ole mitenkään nirso ruuan suhteen :DJa minä ajattelin, että mun kissat on vähän liian pulskia. ;)
onkos tää Reino ihan perus maatiainen?
Missi tytöstä muutama kuva, 1½v vanha tyttönen jossa 3/4 rotukissaa (Somali) ja 1/4 maatiaista. Vilkas ja seurallinen katti joka juttelee paljon ja omaa melko pirullisen luonteen
Mulla on prinsessalla tollanen kaksipohjainen kissanvessa eli ylemmässä on ohut ritilä ja alla on "kaukalo" en muista virallista nimeä mutta tarkoitettu käytettäväksi puupohjaisen kissanhiekan kanssa. Tuossa käytän ihan pirkan puoli-ilmaista puupellettiä ja en vaihtaisi. Kaukaloa ei tarvitse putsata kuin 3-4 päivän välein joskus menee 5-6 päivääkin kun ei muka kerkiä eikä pahasti haise silloinkaan. Eli riittää kun paskat kerää pois ja lapiolla pyöräyttää pellettejä jolloin pissapuru putoaa siivilästä kaukaloon. Nerokas värkki ainakin kun kissa on siihen pennusta asti tottunut. En tiedä miten kävisi jos vanhan hiekkaan tottuneen katin koittas opettaa puupellettiin, saattas olla eritteitä niille kuulumattomissa paikoissaMitä hiekkaa muuten pakkiksen kissaihmisillä käytössä? Meillä oli käytössä hyväksi todettu Eco Bastis, sellanen puupohjainen paakkuuntuva hiekka mutta eivät sitä enää ilmeisesti valmista niin pitäisi löytää uusi paakkuuntuva hiekka. Tai en tiedä onko tuo valmistus lopetettu, mutta ainakaan sitä ei enää saa liikkeistä mistä ennen sai. Kokeiltiin Cattia-merkkistä hiekkaa mutta siinä ne paakut murenee kun niitä ottaa laatikosta ja pian haisee koko laatikko kuselle.