Suuri kissakuvaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Garion
  • Aloitettu Aloitettu
Nuo niin sympaattisen ihanat kisulit valloittavat, jokaisen sydämmen.

kissi 1.jpg

kissi 2.jpg

kissi 3.jpg

kissi 4.jpg

kissi 5.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoja kuvia vesseli88 pistit. Noissa korustuu varsinkin lumen valkeus turkissa ja kisuleiden siniset silmät hyvin.

Vautsi mikä musta turri! Tommosen mä haluan! Mulla on sellainen mustavalko-söpöliinityttö itsellä, mut en tiedä uskallanko kuvia laittaa, jos joku tunnistaa. Vaikka eipä kai tänne mitään sellaista pitäis kirjoitella/ laittaa, mitä mut hyvin tuntevat ei kestäisi :D

Ja Vesselin kissat kanssa upeita, noi siniset silmät on niin lumoavat <3

Edit: eli kaikkihan olivat siis Vesselin kissoja, hupsis :)

Porukoilla asustavat kisut. Nykyisin vahan viela laskimpia.

mörkö.jpg
IMG_0012.jpg

Takan edessä pötkötellen jälleen kerran. Ei oikein tykkää isompi tuosta puvusta jota joutuu leikkurin jälkeen pitämään. Vähän teki salama karut silmät pienemmälle, ihan kamerakännykän laatua tämä kuvatus.

IMAG0074.jpg

Meidän cattukset, kolme ekaa samainen birma (+cirneco) ja vikassa 1/2 maine coon
manu1.jpg Jonkun näyttelyn yhteydessä studiokuva
manu2.jpg Kaverukset takkatulen ääressä
manu3.jpg Vanhempana ja viisaampana(?)
viivi1.jpg Jellona

Möykky, äidin luona asustaa. Harjoittanee kuvassa aamujoogaansa tai jotain taistelulajien tapaista.

martialarts.jpg

On muuten kiva ketju, laittakaa vaan lisää. Mielellään näitä kolleja ja mirrejä kattelee, erityisesti bengalit kiinnostaa niinkuin olen tainnut joskus aiemmin mainostaa lemmikkiketjussakin.

Tuo Ashtan mustavalkonen kissa sopis väreiltään oleen meidän isomman tytön velipoika.

Mä en kyllä tiedä noista herrojen historiasta muuta kun, että niitä on palloteltu allergioiden takia paikasta toiseen. Mä nappasin nuo itelleni sijaiskodista 11 ja 13 vuotiaina 2008 vuonna eli vanhoja herroja ovat jo.

Täytyypä laittaa Vanusta vielä yks kuva, jossa näkee kuinka tuhdissa kuosissa tyyppi tuli mulle. Tuhdissa kuosissa se kyllä edelleenki on, mutta tässä kuvassa se korostuu :D

5693_1175794748103_1025111395_30554311_1717616_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom