Suuri ja virallinen ASMR-ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä videolla oli rentouttavia ääniä. Aiemmin en oo kiinnittäny naputteluihin, raaputuksiin tms mitään kummempaa huomiota eikä niistä oo lähteny erityisiä fiiliksiä, mutta nämä toimi.
[video=youtube_share;9rhb_H_01Zw]http://youtu.be/9rhb_H_01Zw[/video]

Tämä suomalainen ASMR-kuiskaaja on kyllä ihana.

Tämä on viimeisin suosikkini. Olen joskus illalla katsonut tätä ja nukahtanut parikin kertaa tuoliin. Kertoo kyllä siitä miten rentouttava tämä video on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Yleisesti en tykkää noista naisartisteista, joilla on hyvin korkea ja tyttömäisen arka ääniala, mutta tuo kreikkalainen nainen on miellyttävä. Samoin tykkään niistä videoista, joissa nainen lukee jotain kreikaksi, vaikka noin muuten mua ei sytytä puhe, jota en ymmärrä.

Mietiskelen tässä, että onko frowned upon jos kirjoitan yhden tilastotieteen kurssin palautteeseen, että opettajan kannattaisi tehdä ASMR-videoita. Opettajalla oli sellainen hiljaisen pehmeä ääni ja välillä hän naputteli taulua sormillaan ja minä olin ihan ohhhhh-h-h-h-hh joka kerta tingleissä siellä. Ne olivat miellyttäviä luentoja.

Minä sain viimeksi parturissa tosi paljon tinglejä. Parturilla oli sellainen asmr-ääni ja kun parturi pöyhi hiuksiani ja leikkasi niitä, niin tingletti niin pirusti. Muuten joissain partureissa tarjotaan päähierontaa ja tuota ihmiset ostaa satavarmasti asmr:n takia.

^Niin minäkin ostaisin, jos olisin varakkaampi!

Huomasin suureksi ilokseni, että Olivia Kissper on vihdoinkin hankkinut paremman mikrofoooonin kun ainakaan tällä viimeisimmällä videolla, jota kuuntelen nyt, ei ole sitä rasittavaa kaikua, joka vaivasi aikaisempia videoita.

Aiemmin en oo kiinnittäny naputteluihin, raaputuksiin tms mitään kummempaa huomiota eikä niistä oo lähteny erityisiä fiiliksiä, mutta nämä toimi.
Minä pidän kaikista eniten juuri äänistä; naputuksista, sivelystä ja raapimisesta. GentleWhispersin Mariankin videoista katson aina uudelleen niitä, joissa naputellaan kirjoja tms.

Sitten on niitä missä ei puhuta mutta pitkissä videoissa tuntuu, että naputtelutapaa muutellaan liiaksi. Juuri kun tuntuu hyvältä, rytmi tai naputtelukohde (ääni) muuttuu häiritsevästi. Tosin se häiritsee ehkä vain hetken mutta kuitenkin.

Esim.

Tosin tuon jälkimmäisen tekijä (SilentCitadel) taitaa tehdä videoita vanhepiensa luona tms. Lähes joka videossa mitä olen kuunnellut, tulee jotain häiriöääniä. Olen ehkä vähän kriittinen mutta ei vaan pysty. Mietin, että lataan jotain noita sen silent-videoita koneelle ja leikkaan lopusta ne häiriöäänet pois...

SIC-n laittama kreikkalainen oli kyllä miellyttävä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Linkkasin fb:hen tämän leikkimielisen testin, jonka kautta löysin uusia kivoja videoita.

Tykkään etelän aksentista tämän naisen puhumana tosi paljon. Joskin hieman häiritsee, että repimisäänet jne. kuuluu tosi kovalla. Tämän naisen videoita katson vielä lisää.

Samaten itselle uusi artisti, jolla on hyvälaatuisia "tapping and scratching only" -videoita.

Back
Ylös Bottom