Suuri ja virallinen ASMR-ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikkeni annoin mut ei pärise yhtään :jahas:

Sama, ei vaan yhtään mitään. Ootte kaikki pervoja joille pärisee.

Niskavillat pystyyn -tyylinen eargasm on kyllä sinänsä tuttu. Sen saa tietyssä fiiliksessä tietyllä musiikilla.

Koittakaas päristelijät kuunnella esim tätä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä minä ainakin olen onnistunut löytämään ASMR-tuntemuksia itsestäni. Se on sellainen jännä todella syvä ja nautinnollinen rentoutus se tunne, minkä noista saa.

Tällä naisella on hyviä asmr-videoita:

Nosiis onhan toi ekan sivun naisen lässytys nyt aivan saatanan ärsyttävää. Jos joku tommosta vapaaehtoisesti kuuntelee niin päässä pitää olla jotain todella pahasti vialla. Muita videoita en edes viitsinyt klikata kun ne on kuitenkin jotain samaa paskaa. :D

Tässä on älyttömän hieno ASMR video.

Tässä mulle tulee noista käsien liikkeistä tinglejä, mutta on vaikeaa keskittyä käsiin ;)

Tästä videosta saan hyvät ASMR-sävärit. Kunnon pärinät alkavat n. 1:45. Ne päähieronnan liikkeet ovat jotain ylimaallista.

Minä innostun kuin pikkulapsi aina kun huomaan Gentlewhisperingin julkaisseen uuden videon. Tänään viivytin nautintoa vielä oikein tekemällä eka kotityöt ja syömällä ensin. Sitten kun aloin katsomaan tuota uusinta videota, niin tinglejä alkoi välittömästi tulemaan. Tuossa videolla mainitaan Marian omia suosikkikuiskaajia ja pitää ehdottomasti tutustua nyt niihin :)

Cranial nerve examination videot aivan mahtavia. En ole saanu videoista semmosia tajuttoman kovia tinglejä, mitä saa esimerkiksi hiustenleikkuusta.

Tää on aika huikee juttu miten isoks ASMR on paisumassa tällä hetkellä. PAri vuotta takaperin luulin olevani jotenkin ihmeellinen kun kuiskaaminen ja näppäimistön äänet aiheutti tinglejä :)

Itse yllätyin siitä että kaikki ei tunne niitä. Tosin, itsellekin aiheuttaa todella harvat asiat tinglejä. Esim. naputtelu tai jonkun pinnan raapiminen ei tee mitään.

Tässä videossa kun alkaa toi "left side, right side..." juttu niin siltä ei oikein voi välttyä:

Yritin kovasti kattella noita videoita, mutta ei noita kyllä jaksa. Hirveää mässytystä ja ahistavaa, kun tunkevat tollee iholle kuiskailemaan korvaan. :D

Tuo hiustenleikkuuvideo ekalla sivulla oli kyllä hieno! Siinä viimeisessä kohdassa, kun jantteri hyökkää vasemman korvan juureen arvaamatta halutti melekeen läppästä että helevettiin siitä. :lol2:

Aloinkin silleen miettiin että onkohan tollasia samantyylisiä roolipelejä olemassa? Ois meleko tyylikästä vetää kunnon lohharintappo sessarit Ereborilla tai satunnaiset tavernaorgiat Pomppivassa Ponissa.

Tässä on tosi härö video. Kuitenkin tulee hyvin tinglejä.

GentleWhisperingin uusi video on tosi hyvä. Varsinkin kun Maria ottaa sulat käteensä, niin alkaa sellaiset tingleorgiat, oksat pois! Rentouduin tämän videon ansiosta niin paljon, että nukahdin tietokoneen ääreen.

Kai ihmiset katsoo videoita kuulokkeilla? Ehdoton ykkönen äänenlaadun puolesta MASSAGEAsmr. Taitaa itseasiassa esitellä jossain videossa laitteistonsa ja näytti olevan aika huippukamaa(?).
Muutenkin paljon erityylisiä videoita, eikä sitä pelkkää kuiskuttelua.
Toinen myöskin hyvä on EphemeralRift. Jotkin videot toki menee vähän oudon puolelle mutta sehän ei haittaa. :rock:

Joistain noista videoista saa ihan hyvät tinglet, mutta osasta ei sitten taas minkäälaisia. Bob Ross toimii myös iltasin jos haluaa hyvin unen.

Back
Ylös Bottom