Surround-kuulokkeet

Ikä
45
Kyllä, ei siis kaiuttimet. Onkos kellään ko. tuotteista minkaanlaista kokemusta? Lähinnä ajattelin pelikäyttöön (koneessa 7.1 äänikortti) ostaa tuollaiset kuulokkeet, tosin kyllähän niitä elokuviakin olisi mukava katsella moisilla kuulokkeilla kun meillä ei mitään kotiteatterivehkeitä ole. Eikä häiritse naapureita/perhettä, jos sattuu luukuttamaan keskellä yötä..

Itse ajattelin sijoittaa näihin, ovat kuulemma erinomaiset tilavaikutelman luomisessa eikä äänenlaadussakaan pitäisi olla mitään vikaa, hifistit varmaan ovat asiasta toista mieltä mutta mulla voi olla vain suunta ylöspäin. Nykyinen kuuloke/mikki -yhdistelmä on joku Labtecin 20 euron setti.. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei nuo kuulema mitään kovin erikoista tunnelmaa luo. Osta vaan kunnolliset stereokuulokkeet niin voit nauttia enemmän.

Pistäs tuo tuotteen nimi hakusanaksi googleen tms. ja lueskele niitä arvosteluja. Yleensä nuo valmistajan sivuilla olevat linkit kyseisen tuotteen arvosteluihin ovat tarkoin valittuja ja maksettuja.

Juu, on kaikki arvostelut luettu mitä olen löytänyt, eikä niissä hirveän ristiriitaista tietoa ole. Se on ainakin selvinnyt että Zalmanin valmistamat kuulokkeet ei ole kovin häävit, mutta nämä pitäisi painia vähän eri sarjassa. Yhdellä tutulla Saksassa on tuollaiset käytössä, eikä mitään valittamista ole kuulemma ollut pelikäytössä..

GoA sanoi:
Ei nuo kuulema mitään kovin erikoista tunnelmaa luo. Osta vaan kunnolliset stereokuulokkeet niin voit nauttia enemmän.

Juuri näin. Paljon parempi kuunnella hyvää stereoääntä kuin huonoa/keskinkertaista surroundia. Jos itse joutuisin valitsemaan kahdesta niin ehdottomasti stereokuullokkeet..

Itse suosittelen sennheiserin kuulokkeita. Justiinsa sain itselle HD570 ja hyvältä vaikuttaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom