Surkeimmat salit?

Ikä
46
Oletteko koskaan olleet todella kalmaisella kuntosalilla? Esim. sellaisella väkisin väsätyllä 10 m² väestösuojassa josta loppuu happi ja painot kun yrittää tehdä jalkaprässiä "suuremilla" painoilla. Onko muualla törmätty herkulliseen viemärin tuoksuun salin ovesta astuttuaan?

Kertokaa kokemuksista saleilla joihin häntä->:david: ei voisi päästää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
wellnessin ilmapiiri ei sopinut minulle, vaikkei se kuvaamallasi tavalla ole surkea.

fitness mummoja 5 sentin meikkikerroksella, rinta-hauis-puuhelmi-lippatukka-pellejä ja muutama ähkyvä eläkeläinen.

Originally posted by vitvall
wellnessin ilmapiiri ei sopinut minulle, vaikkei se kuvaamallasi tavalla ole surkea.

fitness mummoja 5 sentin meikkikerroksella, rinta-hauis-puuhelmi-lippatukka-pellejä ja muutama ähkyvä eläkeläinen.

Jep. Ja tuskaa lisää parkettilattia, tekokasvit ja 20 tonnia maksaneet hypersissyultrafutureihmelaitteet. Näin kauniaisissa:jahas:

Originally posted by tommih
Jep. Ja tuskaa lisää parkettilattia, tekokasvit ja 20 tonnia maksaneet hypersissyultrafutureihmelaitteet. Näin kauniaisissa:jahas:

Tähän vielä lisänä se että ruoholahdessa kuvataan fit4you sarjaa kai nykyään vakituisesti.
Miltä kuulostaisi tilanne jossa sulta tultaisiin kysymään kameran ja mikin kanssa kesken treenin että "miten juuri Sinä pidät kuntoasi yllä kesällä"?

Originally posted by Jonksu
Tähän vielä lisänä se että ruoholahdessa kuvataan fit4you sarjaa kai nykyään vakituisesti.
Miltä kuulostaisi tilanne jossa sulta tultaisiin kysymään kameran ja mikin kanssa kesken treenin että "miten juuri Sinä pidät kuntoasi yllä kesällä"?

Vähänkö sais pakkis-rispectiä jos vastais "nooo, gramma testoa + anabolit ja insut, sit ku tulee liikaa hylje-luukkia ni vähä DNP:tä sekaan.." :lol2:

Originally posted by Jonksu

Vois vastata, että "vaihdoin palautusjuoman malton synteettiseen kasvuun, otatko huikan".

Originally posted by Pahkasika
Oletteko koskaan olleet todella kalmaisella kuntosalilla? Esim. sellaisella väkisin väsätyllä 10 m² väestösuojassa josta loppuu happi ja painot kun yrittää tehdä jalkaprässiä "suuremilla" painoilla. Onko muualla törmätty herkulliseen viemärin tuoksuun salin ovesta astuttuaan?

Kertokaa kokemuksista saleilla joihin häntä->:david: ei voisi päästää?

joo, meijän koulun punttis :david: Siel ei hirveesti muuta kun penkkiä ja haukkaa voi vetää, mutta se tuskin muita oppilaita paljon haittaa.

Meillä oli joskus ylä-asteella liikkaa yhellä lukiolla, siellä oli "sali", se oli sellanen hikinen ja paskalta haiseva pikku koppi, missä on nyrkkeilysäkki, penkki, 2 käsipainoo ja sellanen telinevoimistelurekki vai mikä se on.

Mutta, amiksen sali onkii sitte eri asia.

Käydessäni joskus Malmin Finnbodylla minulle selvisi, mihin viedään muilta saleilta rikkoutuneet laitteet. No se oli sitä aikaa, kun käytin enimmäkseen laitteita, nyt se ei enää haittaisi.

Oulussa tai no Kempeleessä on tämä uusi monitoimi halli joka myös Kempele Hallina tunnetaan. Siellä on sellainen punttisali jonne ei kyllä mua saa väkiselläkään. Pari kertaa siellä olen käynyt koulun kans ja siihen se sitten jäi.
Helvetin pieneen tilaan ahdettu paljon laitteita ja ei minkäälaista ilmastointia. On myös kallis paikka ja siellä ei voi käydä milloin haluaa.

Surkeimpia saleja, joilla olen käynyt, ovat olleet erilaiset ladys only- "salit". Malmin yksi tällainen oli pohjanoteeraus. Ei yhtään kunnollista kyykkypaikkaa tai edes penkkiä, muistaakseni ei edes yhtään kunnon tankoa (taisivat olla 10kg tankoja kaikkia kaksi kpl), isoimmat levypainot taisivat olla 10kg ja isoimmat käsipainot 12,5kg. Hohhoijakkaa. Niin, ja jalkaprässissä (joku ihme ilmanpainelaite tms.) taisi maksimikuorma olla jotain 120kg... Ohhoihohhoi :jahas:

Oulun Normaalikoulun yläaste/lukio, siellä pommisuojassa oleva punttikommuutti. Pölyä paljon, hemmetin liukas lattia, painot aina hujanhajan, dippiteline huojuu (sen kerran, kun uskaltauduin sitä kokeilemaan), ei minkäänlaista poppivehjettä, "talja" kitisee kovaa ja tuntuu muutenkin uhkaavan huteralta, lähes kaikki käsipainot pöllitty, oisikohan ainoat jäljelle jääneet olleet jotain 7kg tjsp.

Myönteiset seikat tuolla olivat tanko, painolevyt, penkkipunnerruspenkit (peräti kaksi!) ja leuanvetotanko (jämerä, seinään pultattu, sopivalla korkeudella mulle). Kyllähän niillä ihan hyvän reenin sai aikaiseksi, kunnon jalkareeniä lukuunottamatta (se liukas lattia). Sielläkin tuli kumminkin joitakin kertoja takavuosina väännettyä. :)

Originally posted by Iivili
Oulun Normaalikoulun yläaste/lukio, siellä pommisuojassa oleva punttikommuutti. Pölyä paljon, hemmetin liukas lattia, painot aina hujanhajan, dippiteline huojuu (sen kerran, kun uskaltauduin sitä kokeilemaan

Tuttu paikka. Siellä tuli joskus ennen vedenpaisumusta (>10v sitten) otettua ensimmäinen kyykkysarja neljällä kympillä :) Saakeli sentään kun tuntui raskaalta. Ilmeisesti paikkaa on kuitenkin hieman uusittu, kun minun aikana siellä olleet vehkeet näytti joltain talonmiehen kasaan hitsaamilta virityksiltä. Eikä niitä painojakaan ollut paljon ollenkaan. Erityisesti mieleen jäi kuitenkin mahtava soutulaite, joka oli varmaankin 70-luvun TV-shopin hittimalli.

Edit: Siinä leuanvetotangossa on muuten rimpuiltu jokunen lihaskuntotesti. Tasainen 10-12 toistoa vuodesta toiseen.

Jkl:ssä eräs isohkon ketjun kallis sali keskustassa oli aika pahjanoteeraus, tosin en tiedä onko enää voimissaan.
Mutta kuitenkin... tangot oli kieroja, lätkiä vähän, villakoirat juoksenteli oikein urakalla, ja kaikenhuippuna mm. ylätaljassa ja alataljassa oli vaijerien tilalla narua. Jäi taljaliikkeet tekemättä.

Vähän eksoottisempaa

Hehe tuossa joku vuosi sitten tuli käytyä karibialla tollasella luksusristeilyllä jossa kehdattiin mainostaa kuntosalia laivalla. No olihan se tuollaista ruotsinlaiva kokoa oleva alus ellei isompikin mutta sali oli kyllä kovaa luokkaa. Pari kuntopyörää pari stepperiä juoksumatto ja 3 käsipainoparia. Yksi pyyheteline jota erehtyi luulemaan leuanvetotelineeksi ennen kuin meni lähelle.

Vähän kyllä harmitti... siellä oli muuten sauna joka oli kyllä pahin loukko missä olen ikänä käynyt... aina päällä ja kukaan juuri käyttänyt sitä ja niin ARMOTTOMAN kuuma että ei mitään toivoa koskettaa mihinkään paljaalla iholla tai alkaa heti palaan kiinni. Ja tietysti aivan säkkipimeä ja laudat vääntyilleet siellä aika venkuroiksi.

Originally posted by Richard75
Jkl:ssä eräs isohkon ketjun kallis sali keskustassa oli aika pahjanoteeraus, tosin en tiedä onko enää voimissaan.
Mutta kuitenkin... tangot oli kieroja, lätkiä vähän, villakoirat juoksenteli oikein urakalla, ja kaikenhuippuna mm. ylätaljassa ja alataljassa oli vaijerien tilalla narua. Jäi taljaliikkeet tekemättä.
Kuulostaa Kuntomaailmalta. Laitteet Technogym-romua, limput jotain ihmeen hajonneitten kumilaattojen sisuksia, penkissä neljät tuet joista sisemmät normaalipenkin oteleveydellä, noita mainitsemiasi narutaljoja. 80-luvulla kaupungissa oli "Kovat Kundit" sali, minkä konkurssipesästä noi roippeet taisi tulla eikä niitä liene sen jälkeen ole liiemmin huollettu.

Jeps Dopey, en viitsinyt vain suoraa nimeä laittaa.
Naurattaa ja ihmetyttää vaan, kuinka kyseinen sali valittiin ennen CMS:ään liittymistään vuoden K-saliksi. (K= kuntourheiluliitto) Kuitenkin lähes kymmenellä K-salilla on tullut vierailtua.

Originally posted by Richard75
Naurattaa ja ihmetyttää vaan, kuinka kyseinen sali valittiin ennen CMS:ään liittymistään vuoden K-saliksi. (K= kuntourheiluliitto) Kuitenkin lähes kymmenellä K-salilla on tullut vierailtua.
Ei kai tällaisissa "kisoissa" oikeasti mikään raati käy tsekkaamassa että onko ne rissat öljytty vai ei. Luulisin että noilla on jollain pikkujouluristeilyllä äänestys, missä jokainen aktiivinen ja mukava kaveri vuorollaan voittaa kivan plakaatin salin seinään naulattavaksi.

Olin kerran myyntikeikalla Kajaanissa. Lähtiessä jäi paljon luppoaikaa ja ajateltiin, että kai siellä lentoasemalla on kahvila. Olihan siellä, kiinni. Aukesi tunnin ennen sen jälkimmäisen vuoron lähtöä. Kuuluttaja oli kyllä kuin isosta maailmasta: kertoivat, että mille portille kone tulee ja miltä Hesan lento lähtee. Siellä oli kaksi lasiovea 5m päässä toisistaan - toisen päällä helvetin iso ykkönen ja toisen kakkonen. Molemmat veivät kentälle, missä se kone seisoi matkustajia odottaen. Koko rakennus oli pikkuisen ruokamarketin kokoinen ja aivan kuollut. Ai niin, seinällä oli iso kyltti, jossa todettiin Kajaani International Airportin olevan vuoden lentoasema Suomessa.

Originally posted by Dopey
Kajaani International Airportin

[offtopic]
Ettei vaan olis ollut Joensuu? Kuulostaa vaan kuvaus niin tutulta... (kaksi kertaa olen vieraillut ko. kentällä ja toisella kerralla olin menossa just Kajaaniin jatkoautokyydillä)
Huippu kenttä toi Joensuu: keväällä tein päivän matkan sinne ja paluulippu olikin väärälle päivälle. Tämä ei tosin selvinyt vielä ns. lähtöselvityksessä, jossa olin 1,5h ennen lähtöä vaan vasta koneeseen noustessa. Tähän virkailija 5 min konetta hakattuaan sitten totesi, että ei hän voi tehdä asialle mitään, etkö voisi juusoilla Joensuussa pari päivää ja tulla sitten uudestaan. Haloo? Onneksi oivalsin kuitenkin kysyä, että olisiko mitenkään mahdollista myydä mulle uutta lippua siihen lähdössä olevaan koneeseen, johon virkailija totesi, että tottakai. Onneksi oli plastiikkaa olemassa muuten olis varmaan pitänyt koisailla siinä terminaalin ulkopuolella pari päivää. Palkinnon arvoista palvelua!!!
[/offtopic]

erään nimeltä mainitsemattoman Itä-Suomen kaupungin jäähallin sali on kuulemma hiveintä mitä 'saliksi' voi kutsua. tuttu teki tangolla haukkaa ja sai verenmyrkytyksen. nuff said.

Suositut

Back
Ylös Bottom