Surkeimmat ruokaviritelmät, paskimmat reseptit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
oltiin kylässä kaverin vaarilla, kun se oli laittanut hilloon sokerin sijasta suolaa..
nam!

Itelläni sama juttu hedelmärahkan kanssa....

Äiti oli tehnyt hedelmärahkaa jääkaappin ja sanoi, että ei laittanut ollenkaan sokeria, jokainen laittakoot mielensä mukaan sitten kuppiinsa sokeria..

Ajattelimpa että herkuttelen, laitoin "sokeria" hieman enemmän kuin yleensä. Otin ruokalusikan, kunnon kauhaus rahkaan->suuhun:
:) -> :rolleyes: ->:confused: ->:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuosta tulikin elävästi mieleeni se, kun kerran minulle tarjottiin kossupiimä herneillä (baarissa). Join niitä kaksikin. Mutta taisi olla pohjiakin :D

Samalla reissulla testattiin myös kossu fetalla ja kossu munavoilla. Vettä vaan hieman jatkoaineeks. Ihan kauheita kaikki :)

Sekotin dippimausteen Pirkka-rahkaan kun ei ollu kermaviiliä. Ai että meinas lentää oksu.

Toinen kauheus oli kun koitin kehitellä lasagnesta kevyempää ja proteiinipitosempaa versiota. Aattelin et käytän paistijaahelia, teen tomaattikastikkeen ite ja pintaan laitan kevytjuustoa ja väliin raejuustoa juustokastikkeen sijaan, ja kippaan sellasen munamaidon päälle kun makaronilaatikkoon tulee, niin se vois toimia. Paskanmarjat, paha mieli tuli vaan.

raejuusto + rypsiöljy = kuin vetäisi raejuustopurkillisen verran rypsiöljyä

Tulipa taas tehtyä jotain niin kammottavaa että ei ihan hetkeen oo tällasta koettu. En käsitä, miten niin hyvistä aineksista, kuin makrillista, tomaattikastikkeesta ja tummasta pastasta saa jotain niin hirveää. Tulos oli kuin höyryävän kuumaa löyhkäävää oksennusta, yökkäsin pelkästä HAJUSTA ja setti piti kapseloida muovipussiin ennen roskikseen heittämistä, koko kämppä ois muuten haissu samalle.

Oon äärimmäisen katkera, siitä piti tulla jotain niin hyvää :( Jääkaapissa odottaa toinen satsi aineksia, taidan suosiolla jättää välistä noiden yhdistämisen :urjo:

Erutrotin lihakeitto:
Kerää ensin normaalin lihakeiton ainekset ja heitä kyytipojaksi 5-10 valkosipulin kynttä, 2 isohkoa sipua ja runsaasti pippuria (pippurilla ei sinänsä ole väliä, kun se ei kuitenkaan lopullisessa tuotteessa maistu).

Tuloksena on herkullinen sipulipainotteinen keitto. Kämppä haisee takuulla sipulille ja saat etsiä sipulien seasta lihaa ja perunoita.

Ihan sama heitätkö ruoan sekaan ketsuppia, kun alat syömään. Nääs keitossa ei maistu mikään muu kuin sipuli. Hetken kesti totutella apöstykseen, mutta kyllä se jo nyt menee...Petyin vaan, kun ei lenssu lähteny tuolla sipulimäärällä.

edit: ps. maito 90 ja banaaniyogurtti ei kans oikein mee yks yhteen...

Ehrmann+Fastin suklaanmakuinen Massa = syömäkelvotonta
syömäkelvotonta + kaakaojauhe parantamaan makua = vielä enemmän syömäkelvotonta
vielä enemmän syömäkelvotonta + roskis = :haart:
:haart: + heselle = masussa ruokaa ja parempi mieli

Kerran nuorena poikana tein sämpylöitä ja öljy oli lopussa. No minä katselemaan, mitä jääkaapista löytyi ja kalanmaksaöljypullohan sieltä löytyi. Aattelin, että öljy ku öljy ja lorautin sitä taikinaan. Lopputulos oli niin hirveetä, että, ettei kukaan niitä halunnut. Roskiin menivät kaikki sämpylät.

Kerran nuorena poikana tein sämpylöitä ja öljy oli lopussa. No minä katselemaan, mitä jääkaapista löytyi ja kalanmaksaöljypullohan sieltä löytyi. Aattelin, että öljy ku öljy ja lorautin sitä taikinaan. Lopputulos oli niin hirveetä, että, ettei kukaan niitä halunnut. Roskiin menivät kaikki sämpylät.

Ei taatana :D

Älkää ikinä kokeilko tätä:

http://www.omatmerkit.inex.fi/omdet.asp?viewID=1092&productID=1478

Homehtunut kissanruokakin on varmasti parempaa.

Raejuusto+tonnikala on tunnetusti hyvä setti, mutta minä sain kerran loistavan älynväläyksen paistaa se paistinpannulla. Tuli aika sitkasta tavaraa ja ei sitä saanut nieltyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom