Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paitsi Suomessa sota"syylliset".Crusader sanoi:...vaan ketään ei voida tuomita ns. taannehtivasti, eli sinua ei tuomita sellaisesta mitä teit ennenkuin laki oli säädetty.
Jos Ruotsi muuttaa lakejaan, todennäköisesti tuokin siirtyy jonnekkin muualle.
screwdriver sanoi:Henk. koht olen sitä mieltä että saisi loppua koko warettaminen ja ihmiset voisivat taas oppia vaikka ostamaan sitä musiikkia ja käydä elokuvissa jne.
Kuulin just että poliisi oli tehnyt monta kotietsintää sillä aikaa kun olin lomilla ja monta konetta oli lähtenyt.
Rikolliset kuriin ja hyvä niin.
tipa sanoi:Tästähän on taitettu peistä puolesta ja vastaan. Äänitteiden myyntiin ei waretuksella näytä olevan merkitystä. http://www.effi.org/tekijanoikeus/aanitteet/aanitemyynti.pdf
Sama koskee todennäköisesti pelejä ja elokuvia. Päin vastoin waretuksella tuntuu olevan myyntiä edistävä vaikutus.
Kride sanoi:Joko jätkä on tutustunut toden teolla Ruotsin lakiin tai sitten on vain ovela/tyhmä.
Leka sanoi:Hmm...muistaakseni suprnovan sivuilla sanottiin että sivuston ylläpito söi liikaa rahaa ja sivusto joudutaan sulkemaan sen takia. Lienenkö kattonut monitoria väärinpäin...
:jahas: En tarkoittanut että sinisin silmin uskoisin että tänä tiettynä ajan kohtana rahapulan takia sulkisi Aattelin vaan että olisko muuttanut selitystä matkan varrella.Muay sanoi:Kumma sattuma että meni nyt kiinni kun monet muutkin...
metalman sanoi:Hyvin? Aika naurettavaa provoamista imo, mutta laki on laki. Katotaan miten hymy hyytyy ja läppä lentää tuolta jätkältä kun ruotsi muuttaa tekijänoikeuslakeja. ja ihan varmasti muuttaa.
screwdriver sanoi:Henk. koht olen sitä mieltä että saisi loppua koko warettaminen ja ihmiset voisivat taas oppia vaikka ostamaan sitä musiikkia ja käydä elokuvissa jne.
Kuulin just että poliisi oli tehnyt monta kotietsintää sillä aikaa kun olin lomilla ja monta konetta oli lähtenyt.
Rikolliset kuriin ja hyvä niin.
Käytä iTunesia, 99c per biisi tai 9,90€ koko levy.n00kie sanoi:Onhan se sallittua ladata mutta jakaminen o kielletty. Ja kyllä...käyn usein elokuvissa. Musiikkia en osta 20€:lla 1-2 hyvän kappalen takia.