supertraining live seuranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Spoton penkit. Eihän noissa ollut stoppia missään. Kumma etteivät hyväksyneet tuota viimeistä yritystä. Ei tietenkään olisi pitänyt, mutta on sitä rumempiakin nostoja vajaammilla lukituksilla pro-puolella läpi mennyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On se ny kumma, kun ei noussu. Mites siinä toisessa kisassa nousi niin helposti raudat?

On se ny kumma, kun ei noussu. Mites siinä toisessa kisassa nousi niin helposti raudat?

Joku enemmän silmää omaava kommentoi että ei siinä todellisuudessa ollut tuota 15 paunaa varaa korottaa, ja kuten ilkka sanoi kaikkien aikojen kovimman penkin nostaminen voi kenties vaatia jopa Spotolta aivan maksimaalista kuntopiikkiä :) Mies ei käytännössä ole kilpaillut, niin sillä saralla varmaan opittavaa vielä.

Hyvä ettei noussut niin voidaan jatkaa offtopiccia tuolla raw-penkki ketjussa...

Oikeesi niin eihän noi ollut lähelläkään. Stoppia ei ollut ja siltikään ei noussut. En muutenkaan ymmärrä miksi piti laittaa aloituspainoksi toi 716lbs. Ois aloittanu vaikka 700 tai jotain.

Hyvä ettei noussut niin voidaan jatkaa offtopiccia tuolla raw-penkki ketjussa...

Oikeesi niin eihän noi ollut lähelläkään. Stoppia ei ollut ja siltikään ei noussut. En muutenkaan ymmärrä miksi piti laittaa aloituspainoksi toi 716lbs. Ois aloittanu vaikka 700 tai jotain.

Sille olis annettu 5500$ jos ois noussut 716 tai enemmän. Ihan turha olisi ollut kuluttaa voimia mihinkään muutamaa kiloa pienempään painoon, varsinkaan kun se 700 on jo kerran kisassa nostettu.

Ainiin joo, mä en muistanutkaan tota rahajuttua. Siinä tapauksessa toki ymmärrettävää. Yleisesti ottaen ajattelisin itse että kun kaverin toinen kisa kyseessä niin olisi kiva saada onnistuneita nostoja alle ja sen myötä positiivista kisakokemusta. En itse kilpaile niin en tiedä toimiiko se noinkaan :D

Ei ole aiemmissa Spoton nostoissa pahemmin stoppeja ja merkkejä näkynyt.
Kyllä siinä kiloja katoo. Pitkä kisa muutenkin. Siinä kokeneemmallakin paras lataus lähtee kun joutuu odottelemaan.

Lilliebridgen penkit ihmetytti, kun muuten tarkassa seulassa, upotukset sallittiin. Tankohan ei missään vaiheessa pysähtynyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom