Supersize She - Dokumentti

Mielenkiintoinen ja viihdyttävä pätkä, kannattaa katsoa jos ei ole nähnyt.

Aika hyvin sanoo, että monet katsoo pitkään ja ihmettelee, että eikö tuolla ole muuta elämää ja kuinka pakkomielteisenä tekee omaa juttuaan, niin tokaisee siihen, että kun katsoo ihmisiä, jotka tekevät yhdeksästä viitee duunia ja on kotona muksujen kanssa, niin itse katsoo sitä pitkään ja ihmettelee.:D

Aika hyvin sanoo, että monet katsoo pitkään ja ihmettelee, että eikö tuolla ole muuta elämää ja kuinka pakkomielteisenä tekee omaa juttuaan, niin tokaisee siihen, että kun katsoo ihmisiä, jotka tekevät yhdeksästä viitee duunia ja on kotona muksujen kanssa, niin itse katsoo sitä pitkään ja ihmettelee.:D

Paitsi että tämä Joanna itse totesi että voi kun elämässäni olisi jotain muutakin kuin kehonrakennusta.

Paitsi että tämä Joanna itse totesi että voi kun elämässäni olisi jotain muutakin kuin kehonrakennusta.

Näinpä sanoi myös. Vähän tuommoinen loppumaton kierre tuo ilmeisesti. Kun ajattelee, että tolla tasolla jos elää noinkin täyspainoisesti tuommoista elämää ja samaa tehnyt jo vuosia, niin mitä sitten tekisi jos lopettaisi?

Kiitos paljon vitamiinille videon linkittämisestä, tuota onkin etsitty kissojen ja koirien kanssa.

Mielenkiintoinen video, kaikin puolin :5:

Kiitos paljon vitamiinille videon linkittämisestä, tuota onkin etsitty kissojen ja koirien kanssa.

Mielenkiintoinen video, kaikin puolin :5:

Eipä mitään. Kannattaa sitäpaitsi selata enemmänkin tuota dailymotionin videomestaa. Pitkiä laadukkaita aiheeseen liittyviä videoita on enemmän kuin youtubessa.

Back
Ylös Bottom