SuperPissis Me -trivia

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 16 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 53%. daa! sä et varmaa erota eez antti tuiskua petri munkist... kipeen huono tulos. Mut jos tää ois ylppäripissistesti, pääsisit jo kirkkaasti läpi, joten ei tää ny niiiii huono ollu. Harjoittele enemmän puhetapaa ja eleilyä, siinä on selvästi parantamisen varaa!

Vittu ja mä sentäs yritin :jahas: N0 v1tTû iH4 sAm4 me1tzi läHt33 gySyy j0s H4nnU 22vee H1zz1n HuOlt4jAl oiz rööG11 niiQ daa!

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 20 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 67%. alkaa sujua. not! sul o vissii pre-teinivuosista hyvä beissi alla, mut se ei riitä... vain harjoitus tekee mestarin. Voisit miettii kenenkaa oigee hengaat, ehkä sun kaverit jarruttavat sun kehittymistä pro lissux?

niklas86 sanoi:
Edit: Mä luulen että aika moni täällä on vastannu mahd. pissiksesti kun kattoo noita tuloksia.

eiku mä vastasin ihan totuuden mukasesti.. r4Xutan tiez 22v hizz1n gorjaajii, muL on guvii galzus, p0gailen jäbii ja meiGGaan

P.S. DEMI ON IHQRAX

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 4 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 13%. vitu apaattist. kato ny ittees!!! ihme hippi. jos haluat aidosti pissixex, lue meidän sivut läpi päivittäin, irkkaa demin foorumeissa ja rupee muutenkin aktiivisex. nii, ja pistä asiat tärkeysjärjestyksee: 1. kaverit 2. viikonlopunvietto 3. dokaus 4. poikafrendit 5. kaikki muu turha!!!1

Kesti noin 5min löytää toi pirun testi tosta etusivulta(WTF?).

"uih! oigee vastaus! *h4Liih*!

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 5 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 17%. vitu apaattist. kato ny ittees!!! ihme hippi. jos haluat aidosti pissixex, lue meidän sivut läpi päivittäin, irkkaa demin foorumeissa ja rupee muutenkin aktiivisex. nii, ja pistä asiat tärkeysjärjestyksee: 1. kaverit 2. viikonlopunvietto 3. dokaus 4. poikafrendit 5. kaikki muu turha!!!1"

No niin olenko ainoa, joka ei osannut vastata oikein kaikkiin ?
Oon ihan turha wannabee pissixxsxxsssss :itku:

;)

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 14 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 47%. puolet oikein, ootsä joku vitun loikkari? *BiAcHsLäP* Joko sä oot meijän kaa, tai meitä vastaan!

Mä luulin et oisin ollu tässä aikas hyvä

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 8 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 27%. iha urputust! sä oot salee niin hikareit ruokalan peränurkasta... pro pissis titteli o sulle täysin utooppinen asia! kukaa ei rakashta sua!

Lol, sussa on pissistä VAAN 7%=!=!=!=!)!)!=?!!1!111 Susta ei sais pizziztä eez Vittu niiQ IHQ Pizzizterapial tai jotain niiQ!

....

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 17 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 57%. daa! sä et varmaa erota eez antti tuiskua petri munkist... kipeen huono tulos. Mut jos tää ois ylppäripissistesti, pääsisit jo kirkkaasti läpi, joten ei tää ny niiiii huono ollu. Harjoittele enemmän puhetapaa ja eleilyä, siinä on selvästi parantamisen varaa!

tulos sanoi:
ih! oigee vastaus! *h4Liih*!

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 18 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 60%. alkaa sujua. not! sul o vissii pre-teinivuosista hyvä beissi alla, mut se ei riitä... vain harjoitus tekee mestarin. Voisit miettii kenenkaa oigee hengaat, ehkä sun kaverit jarruttavat sun kehittymistä pro lissux?

aika vaikee oli, mutta tulokseen jokseenkin tyytyväinen

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 19 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 63%. alkaa sujua. not! sul o vissii pre-teinivuosista hyvä beissi alla, mut se ei riitä... vain harjoitus tekee mestarin. Voisit miettii kenenkaa oigee hengaat, ehkä sun kaverit jarruttavat sun kehittymistä pro lissux?

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 10 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...
Sinussa on pissistä 33%. sun vastaukset oli ihan perseest! sä oot salee niitä higareit, joka roikkuu aina meijän peräs ja matkii meijän vaatteit mut sust ei oigeesti oo mihkää oot vaa vidu kateellinen, jote kantsis vähä miettii miten elät.. Salee tiedät mikä o neliöjuuri tai jotai muuta turhaa, mut sul ei oo mitää hajuu kenenkaa Justin aikoo mennä koht naimisii. Keskity olennaiseen!

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 4 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 13%. vitu apaattist. kato ny ittees!!! ihme hippi. jos haluat aidosti pissixex, lue meidän sivut läpi päivittäin, irkkaa demin foorumeissa ja rupee muutenkin aktiivisex. nii, ja pistä asiat tärkeysjärjestyksee: 1. kaverit 2. viikonlopunvietto 3. dokaus 4. poikafrendit 5. kaikki muu turha!!!1

oon iha down, noin epäpissis:(

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 30 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 100%. fuckin pro pizziz biaach! paras ikinä! propsit! ownaukset ym!!! *hAliiiH* Pro pissis miiting ens pe steissil! Dogataan vitusti sun kunniax!

KOVAN TREENAUKSEN JÄLKEEN ONNISTUIN

tokalla kerralla :nolo:

Back
Ylös Bottom