SuperPissis Me -trivia

http://www.pissismi.org/pissis.php?sivu=pissismi1

Linkki testiin löytyy sivun keskiosasta. Parhaani tein, mutta sain vain 19/30 pistettä.

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 19 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 63%. alkaa sujua. not! sul o vissii pre-teinivuosista hyvä beissi alla, mut se ei riitä... vain harjoitus tekee mestarin. Voisit miettii kenenkaa oigee hengaat, ehkä sun kaverit jarruttavat sun kehittymistä pro lissux?

"hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 17 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 57%. daa! sä et varmaa erota eez antti tuiskua petri munkist... kipeen huono tulos. Mut jos tää ois ylppäripissistesti, pääsisit jo kirkkaasti läpi, joten ei tää ny niiiii huono ollu. Harjoittele enemmän puhetapaa ja eleilyä, siinä on selvästi parantamisen varaa!"

:( mä kun luulin et mä osaisin..

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 21 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 70%. vaikuttaa lupaavalta... melkee. kelaile viel vähä mitä tuli tehtyä, sul lipsu ote aika herkästi täst pissistouhust.

s11s daa!

"hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 6 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 20%. iha urputust! sä oot salee niin hikareit ruokalan peränurkasta... pro pissis titteli o sulle täysin utooppinen asia! kukaa ei rakashta sua!"

Damned! Se on kai tää ikä, se ei tule yksin :(

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 3 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 10%. vitu apaattist. kato ny ittees!!! ihme hippi. jos haluat aidosti pissixex, lue meidän sivut läpi päivittäin, irkkaa demin foorumeissa ja rupee muutenkin aktiivisex. nii, ja pistä asiat tärkeysjärjestyksee: 1. kaverit 2. viikonlopunvietto 3. dokaus 4. poikafrendit 5. kaikki muu turha!!!1

jippii.

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 2 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 7%. säälittävää!!1 sust ei saiz pissizt ees jollai vitu pizzizterapialla! pikaparannusohjeet: 1) hanki e-l-ä-m-ä! eli rupee hengailee steissil, ostaa kledjust henkast ja maukast eikä mistää hikisest uffist ja oo muutenki niiq normaali. mut iha suoraan sanoen, oot toivoton tapaus.

Piti tääkin sit tehdä, ei sit ollut muuta järkevää:)

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 3 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 10%. vitu apaattist. kato ny ittees!!! ihme hippi. jos haluat aidosti pissixex, lue meidän sivut läpi päivittäin, irkkaa demin foorumeissa ja rupee muutenkin aktiivisex. nii, ja pistä asiat tärkeysjärjestyksee: 1. kaverit 2. viikonlopunvietto 3. dokaus 4. poikafrendit 5. kaikki muu turha!!!1

Eipä taida olla musta pissikseen ainesta

Moro, mielenkiinto loppui kolmen kysymyksen jälkeen. Silloin tosipissis lopettaa ja menee dogaa...

JOU, TSIKAAGO!

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 4 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 13%. vitu apaattist. kato ny ittees!!! ihme hippi. jos haluat aidosti pissixex, lue meidän sivut läpi päivittäin, irkkaa demin foorumeissa ja rupee muutenkin aktiivisex. nii, ja pistä asiat tärkeysjärjestyksee: 1. kaverit 2. viikonlopunvietto 3. dokaus 4. poikafrendit 5. kaikki muu turha!!!1

"hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 22 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 73%. vaikuttaa lupaavalta... melkee. kelaile viel vähä mitä tuli tehtyä, sul lipsu ote aika herkästi täst pissistouhust"

:piis:

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 10 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 33%. sun vastaukset oli ihan perseest! sä oot salee niitä higareit, joka roikkuu aina meijän peräs ja matkii meijän vaatteit mut sust ei oigeesti oo mihkää oot vaa vidu kateellinen, jote kantsis vähä miettii miten elät.. Salee tiedät mikä o neliöjuuri tai jotai muuta turhaa, mut sul ei oo mitää hajuu kenenkaa Justin aikoo mennä koht naimisii. Keskity olennaiseen!
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 18 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 60%. alkaa sujua. not! sul o vissii pre-teinivuosista hyvä beissi alla, mut se ei riitä... vain harjoitus tekee mestarin. Voisit miettii kenenkaa oigee hengaat, ehkä sun kaverit jarruttavat sun kehittymistä pro lissux?

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 2 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 7%. säälittävää!!1 sust ei saiz pissizt ees jollai vitu pizzizterapialla! pikaparannusohjeet: 1) hanki e-l-ä-m-ä! eli rupee hengailee steissil, ostaa kledjust henkast ja maukast eikä mistää hikisest uffist ja oo muutenki niiq normaali. mut iha suoraan sanoen, oot toivoton tapaus.

Kusetin. Vastasin miten itse vastaisin, kuitenkin kun koitin vastata pissiksesti, tuli 25/30. :evil:

niklas86 sanoi:

Kusetin. Vastasin miten itse vastaisin, kuitenkin kun koitin vastata pissiksesti, tuli 25/30. :evil:

Mä vastasin kyllä sillai miten itse vastaisin?

Meah sanoi:
Mä vastasin kyllä sillai miten itse vastaisin?

Hmm.. Sittenhän mä en olekaan pissis! :O
Edit: Mä luulen että aika moni täällä on vastannu mahd. pissiksesti kun kattoo noita tuloksia.
Edit2: Ei ehkä kaikki sittenkään, no en tiedä.

niklas86 sanoi:
Hmm.. Sittenhän mä en olekaan pissis! :O
Edit: Mä luulen että aika moni täällä on vastannu mahd. pissiksesti kun kattoo noita tuloksia.
no mäpä testaan kuinka hyvin osaan "pissistyylin" :D

Meah sanoi:

jippii.

Nonni nyt sitten yritin saada oikeat vastaukset..:jahas:
hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 19 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 63%. alkaa sujua. not! sul o vissii pre-teinivuosista hyvä beissi alla, mut se ei riitä... vain harjoitus tekee mestarin. Voisit miettii kenenkaa oigee hengaat, ehkä sun kaverit jarruttavat sun kehittymistä pro lissux?

Back
Ylös Bottom