Supernatural

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yllättävän hyvin on säilynyt kun Lost meni jo 2 kaudella todella heikoksi (Heroes vieläkin hyvä mutta heikentyi myös kolmannella kaudella). Supernatural menee vielä neljännelläkin kovaa.

Tietääkö kukaan et suomentaako joku porukka näitä tulevia 5. kauden jaksoja? 4. loppu aikas jännittävään kohtaan. :rock:

Tietääkö kukaan et suomentaako joku porukka näitä tulevia 5. kauden jaksoja? 4. loppu aikas jännittävään kohtaan. :rock:

Tietysti. 4.kauteen tuli noin päivän viiveellä yleensä.

Supernatural s1 ja s2 oli ok mutta mutta s3 ja s4 on kyllä parhaat seasonit mitä oon missään sarjassa nähny :)

Katoin neloskauden kolme ekaa jaksoo just äsken putkeen, voi kokkelis miten hyvää kamaa vieläkin! :rock:

Ite katoin tos kesälomalla 2 viikkoon kaikki 4 kautta. Ei toi vissiin ollu es mikään nopee tahti.

Parhautta :worship:

Juuh.. Itekki rupesin seuraa vasta 3 kauden jälkeen.. Sit meniki sellanen 10 jaksoo päiväs :D.. Sit oli vähän wtf olo, kun piti aina venata viikko uutta jaksoo:itku:

Yllätyin kyllä miten hyvää kamaa sarja oli vielä uusimmallakin kaudella, ei todellakaan hiipunut meininki mihinkään. Ehdottomasti yksi parhaita sarjassaan, eli siis yliluonnolliset tsydeemit. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm, oonko mä sokee vai miks mä en löydä sitä ohjelmistosta :O

Se löytyy vaa CW:n ohjelmistosta.. Toivottavasti ois subit jo perjantaina :)

Joo.. Suomentais Mentori nyt äkkiä :) (Itse en tarvi subeja, mut muija seuraa kans :D =)

Omasta mielestä oli melko lepsu jakso. Mielenkiintoinen, mutta tylsähkö.

Joo. Ei toi tota Luciferi hunttia koko kautta voi olla.

Fuufaa:Mä veikkaan että on, vaikkakin pojat varmasti siinä muitakin olentoja jaksojen varrella metsästelevät. Toistaiseksi vahvimman oloinen päävastustaja heille. Harmi ettei sam:lla oo enää niitä kykyjä ..

Aina supernaturalissa on joku päävastustaja ja sitten jaksoissa omia normi vastustajia.

Back
Ylös Bottom