Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kakkoskausihan se pyörii jo sadannan kerran peräkkäin nyt telkusta. Huhut kertovat että kolmosen pitäis tulla nyt heti ton kakkosen perää telkusta.Mikä kausi toi on, joka tvssä pyörii nyk. ?
Ite oon lähinnä kattellu tvn mukaan ja aina tykänny ihan törkeesti. Ei vaan oo aikaa ja jaksamista kattoo monta jaksoo viikos, joten pidetään 1/vko tahtina.
No meitsi onkin ihmetellyt miksei 15 jaksoa ole tullut. Miksihän näitä taukoja? On kyllä ihan loistava sarja.Jaahas taas supernatu on tauolla. 3 viikonpäästä vasta 15 jakso.
Jotenki alkaa mun mielestä toi kolmos ja neloskausi olemaan jo vähän väkisin keksittyjä sen "suuren" juonen osalta. Yksittäisjaksot rokkaa siltiloistava sarja, löysin tämän vasta pariviikkoa sitten, ja oon nyt katsonut melkein kakkoskaudenkin loppuun! Aivan loistava sarja, koukuttava ei meinaa malttaa lähtä nukkumaankaan kun tulee monta jaksoa katsottua peräjälkeen
Ehkä parhaita sarjoja pitkästä aikaa, eikä ole edes lässähtänyt edetessä. Toivottavasti jatkuu mahdollisimman pitkään!
Ja taas jatkuu, oli ihan pätevä jakso mun mielestä
Mahtava sarja. Seurannu suurinpiirtein kaikki jaksot mitä tullut.
Viime jakson reaperin sanat sai Deanin vihdoin tajuamaan sen todellisen syyn miksi hänet tuotiin takaisin. Jonkun pitää jossainvaiheessa pysäyttää Sam...
Mielenkiinnolla odotan, kehittyykö Samin voimat tuosta enää paljon. Eka ja tokakaudella oli niitä muitakin lapsia, joille Azazel juotti vertansa. Heillähän oli vaikka minkälaista kykyä, mm. supervoimakkuus, demonien kontrollointi, telekineesi ja mitähän kaikkia niitä olikaan. Samilla on sentään Ruby opettamassa uusia kikkoja. :D