Supernatural

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dick kaatui ehkä turhan helposti, mutta ainakin veljekset jäi kuumottavaan kohtaan. Sam aivan yksin maan päällä ja Dean vaikuttaisi jäävän yksinään kiirastuleen. Vetiköhän Jumala Cassin pois sieltä vai tuleekohan Castiel vielä auttamaan Deania? Näköjään Crowleysta näyttäisi tulevan ensikauden pääpahis?

Pettymys oli.
Onko muut leviat muka niin tyhmiä, että kun Dick on pois, niin eivät osaa mitään?
Tosin jos edelliskausilla Luci/Michael/maailmanlopputeema + kuolema yms, niin onhan siitä vaikea laittaa paremmaksi

Pettymys oli.
Onko muut leviat muka niin tyhmiä, että kun Dick on pois, niin eivät osaa mitään?
Tosin jos edelliskausilla Luci/Michael/maailmanlopputeema + kuolema yms, niin onhan siitä vaikea laittaa paremmaksi

Dick kuolee niin muutkin kuolee? Vai sanottiinko siinä juuri toisten päin?

Jäipä kyllä semmoseen kohtaan että pitäsi äkkiä tulla se 8 kausi. :D Ehin jo luulla että mitä ne vielä keksii jolla saadaan jännitystä ja katsojat seuraavallekin kaudelle niin tässähän se sitten tuli :worship:

Ei kevät taas loppu kausi. Noh todistellaa itelle että täs on ny kesä ja oikeesti muutaki tekemistä ku kyttäillä lauantaisin superia..

Joo aina se on yhtä haikeeta kun kausi tulee päätökseensä.

Itse olen iloinen uudesta tulevasta kaudesta jo ihan sen vuoksi että dean ja sam ovat hahmoina niin ylivertaisia että sitä katselisi tyytyväisenä tekivät he sitten mitä tahansa, niin mukaansa tempaavia persoonia.

Ohan se selvää että tuskin näemme maailmanlopun, luciferin, michaelin tasoista jännitettä taikka äksöniä tulevalla kaudella, mutta itse ainakin otan mieluusti vastaan ihan mitä tahansa sieltä on tulossa :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Puhukaas ny hyvät herrat ja neidit mut ympäri seuraamaan tätä sarjaa!
Oon vuosien ajan miettiny, josko pitäis alkaa kattelee tätä, mut muistelisin, et oisin ekan seasonin ekan jakson joskus nähnyt, enkä jonkun takia tarttunu sen enempää sarjaan. Elän vähän siinä kuvitelmassa, et kyseessä on CSI-tyyppinen sarja, jossa joka jaksossa ratkotaan jotain yliluonnollista mysteeriä, mutta itse pääjuonta ei niin hirveästi olisi tai se ei ainakaan merkittävästi joka jaksossa etenisi. Diggaan enempi sarjoista, joissa on yhtenäinen tarina, jota seurata, ja yhdenkin jakson väliin jättäminen pudottaa kärryiltä. Ei mitään Mentalistii tai CSI:ta.

Olen ikuisesti kiitollinen frendeille ja Pakkikselle, kun ovat saaneet mut tutustumaan Entouragena, Dexteriiin (niin loistava sarja, ettei haittaa liikaa, että jakksot on pitkälti CSI-tyyppistä murha per jakso -meinkiä) ja Game of Thronesiin. Nyt tarvittaisiin samanlainen tsemppaus, et uskallan ottaa leap of faithin ja tarttuu tähän superkehuttuun sarjaan. Yllättävän rankka se ensimmäisen askeleen ottaminen, kun tietää, et siel on yli sadan tunnin edestä jaksoja katottavana.

Pari ekaa kautta on just tota "ratkotaan mysteeri" ja ei isompaa juonta. Olikohan kausi 3 jossa alkaa sit tää isompi kuvio kohti Tuomiopäivää, Luci vs Mikael yms tappelut. Mitä enemmän tätä seuraa, niin huumori paranee, mutta toisaalta sarja on jo aika synkkä. Dean alkoholisti, Sam muuten vaan rikki yms, porukkaa kuolee vasemmalta ja oikealta...

Itseasias juurikin toisen kauden alusta lähtien rupeaa jaksot meneen cliffhangereihin ja koukuttaa ihan helvetisti. Rupeaa olemaan ainoastaan juonellisia jaksoja, joista tietysti osa on hieman ei niin juonellisia missä keskitytään veljesten väliseen suhteeseen ja komediaan. Toimii !

Kaudet 3-5 oli kyl täyttä rautaa! Jotenkin latistui 5. kauden jälkeen enkä oo vieläkään saanu katottua 6. kautta loppuun. Onko toi 7. kausi katsomisen arvoinen, vai onko samaa tasoa 6:n kanssa?

Back
Ylös Bottom