Puhukaas ny hyvät herrat ja neidit mut ympäri seuraamaan tätä sarjaa!
Oon vuosien ajan miettiny, josko pitäis alkaa kattelee tätä, mut muistelisin, et oisin ekan seasonin ekan jakson joskus nähnyt, enkä jonkun takia tarttunu sen enempää sarjaan. Elän vähän siinä kuvitelmassa, et kyseessä on CSI-tyyppinen sarja, jossa joka jaksossa ratkotaan jotain yliluonnollista mysteeriä, mutta itse pääjuonta ei niin hirveästi olisi tai se ei ainakaan merkittävästi joka jaksossa etenisi. Diggaan enempi sarjoista, joissa on yhtenäinen tarina, jota seurata, ja yhdenkin jakson väliin jättäminen pudottaa kärryiltä. Ei mitään Mentalistii tai CSI:ta.
Olen ikuisesti kiitollinen frendeille ja Pakkikselle, kun ovat saaneet mut tutustumaan Entouragena, Dexteriiin (niin loistava sarja, ettei haittaa liikaa, että jakksot on pitkälti CSI-tyyppistä murha per jakso -meinkiä) ja Game of Thronesiin. Nyt tarvittaisiin samanlainen tsemppaus, et uskallan ottaa leap of faithin ja tarttuu tähän superkehuttuun sarjaan. Yllättävän rankka se ensimmäisen askeleen ottaminen, kun tietää, et siel on yli sadan tunnin edestä jaksoja katottavana.