Superman returns

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kevin Spaceyn takia toi leffa kannattaa tsekata, aivan loistava Luthorina. Routh oli ihan jees supermiehenä. Ei mikään loistava mutta ihan viihdyttävä kokonaisuus.

Onhan tuo nähty helsingissäkin...

suomalaisetsynkempia.jpg

Ei oikein kauheesti innosta toi teräsmies. X-menit oli loistavia (tosin juggernautin kumilihakset lähinnä nauratti). Hulk menetteli (paikkapaikoin aivan loistelias). Hellboy oli uskollinen sarjakuvalle. Crow on kulttimaineen saanut film noir- elokuva, pidin siitäkin paljon. Constantin oli hyvä joskin Keanu Reeves ei hevillä karista Matrix viittaa selästään.

Minkähänlainen elokuva aaveajajasta saadaan aikaiseksi? Toivottavasti synkkä ja kauniin visuaalinen varustettuna hyvillä näyttelijöillä. Nicholas Cage?

Mä olin kans todella pettynyt Juggernauttiin... Vittu jätkä on pysäyttämätön ja sit (muissa rooleissa kylläkin loistanut) valitaan tollanen näyttelijä siihen. Ei ihan täytä Juggernautin saappaita:

juggernaut.jpg

IMG0057.jpg

Muihin sen verran, että Hulk lähinnä itketti, Hellboy oli loistava, Crow on kultti-leffa, jota ei voi verrata nykyisiin ns. sarjakuva-leffoihin ja Constantine oli aivan loistava. (Sain melkoiset kicksit ja yllätykset A perfect circlen musasta, jota oli siinä baarikohtauksessa...)

Alkuperäiseen threadiin Vanhasta kunnon Teriksestä:

Odotan visuaaleilta paljon. Tarinasta en odota mitään uutta. Miltei varma tehoste-mättö, joka on just hyvä katsoa tyyliin:

stimpy.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli laittoman paska pätkä! Huonoimpia mitä olen vuosiin levarissa katsonut. Tylsä, aivan liian pitkäveteinen, heikko juoni jne.
Paha pettymys Brian Singeriltä (mm. epäillyt, x-men 1 & 2). 250 miljoonaa dollaria tämmöiseen! Auts.

Eipä ollu mikään ihmeellinen. Puolen välin jälkeen rupes vaan oottaan että koska tää loppuu mutta jaksoin silti leffan loppuun

nigster sanoi:
Pakko sen on tiukka olla
Tai sitten ei. Ihan riittävän paska pätkä oli, jopa sen verran huono, että pystyi nukahtamaan pari kertaa leffan aikana. Muutama asiallinen kohtaus - sekä muutamat herkut efektit eivät kyenneet pelastamaan tätä. Hohhoijaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom