Superman returns

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Ens vuonna nähdään jälleen kerran Superman valokankaalla. Taitaa olla tuo juliste kuitenkin joku feikki kun on typo Spaceyn nimessä.

returns02.jpg

Jostain syystä toi supermies ei ole ikinä iskenyt mulle. Liian nössö jätkä. Hahmo on liian kiltti, siinä ei tunnu olevan ollenkaan sellaista pimeämpää puolta.

Toinen asia mikä vituttaa on se, ettei kukaan muka tunnista jätkää Teräsmieheksi ku se vaihtaa rillit päähän. Vau mikä naamioituminen.

Kolmanneksi: Sininen puku. Hyi saatana. Liian hintahtava.

Ehkä mä olen vaan nähnyt liikaa niitä vanhoja Teräsmies-leffoja, kun tollaset traumat on jääny. :)

Mutta nyt on ilmeisesti viime vuodet ollut muotia tehdä sarjakuvasankari-leffa, joten menkööt. Voihan toi olla hyväkin.

inflames sanoi:
Toinen asia mikä vituttaa on se, ettei kukaan muka tunnista jätkää Teräsmieheksi ku se vaihtaa rillit päähän. Vau mikä naamioituminen.

Samaa mäki oon miettiny mutta ehkä se johtuu siitä että kukaan ei osaa yhdistää vaan niitä keskenään ja toisaalta kovin moni ei välttämättä oo nähny teräsmiestä kovin läheltä.

(varsinainen Seinfeld pohdiskelu muuten :D )

Kyllä noi sarjakuvista tehdyt elokuvat on pääsääntöisesti melkoista sontaa , ja vielä kun on supersankari pääosassa. Menee kyllä osastolle Ville 5 vuotta.

Takakäsi sanoi:
Kyllä noi sarjakuvista tehdyt elokuvat on pääsääntöisesti melkoista sontaa , ja vielä kun on supersankari pääosassa. Menee kyllä osastolle Ville 5 vuotta.
Yleensä, tosin Hellboy oli ihan katottava pätkä. Spidermanit oli kyllä aikamoista schaissea.

Guard sanoi:
Yleensä, tosin Hellboy oli ihan katottava pätkä. Spidermanit oli kyllä aikamoista schaissea.
Hämikset oli minusta ihan hyviä leffoja kummatkin :)

Guard sanoi:

Samaa mieltä. Ostinpa tuon Hellboyn vielä DVD versionakin, kun sai jollakin 7-8 eurolla. Mutta noita Hämiksiä tuskin ottaisin vaikka saisin ilmaiseksi, ihan järkyttävää paskaa olivat mun mielestä.

Audio visuaalisestihän notta on kovaa kamaa. Hämikset o ollu ihan katottavaa kamaa, samaa paskaa se hellboykin oli..

Jostain syystä tässä duunin konella ei mitään julistetta näy, mutta täytyy himas sit tsiigaa uusiks. Kaipa ton joka tapauksessa vois käydä tsiigaa ku noita sarjiksiakin joskus o tullu selattuu..

Superman :rock: Olen ollut aina Superman fani, ja tulen aina olemaan. Siinä on sitä jotain...

Tilasin just netistä noi alkuperäiset Superman leffat dvd versiona. Kyllä taas nauratti kun katto niitä mahtavia trikkikejä kun Superman lentää :hyper:

Muistan elävästi kun pentuna näin ensimmäisen kerran noi leffat. Sitä oli kerrasta myyty mies :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Samaa mäki oon miettiny mutta ehkä se johtuu siitä että kukaan ei osaa yhdistää vaan niitä keskenään ja toisaalta kovin moni ei välttämättä oo nähny teräsmiestä kovin läheltä.

(varsinainen Seinfeld pohdiskelu muuten :D )

Siitä tulikin mieleeni Georgen ja Jerryn väittely Teräsmiehen huumorintajusta :lol2:
"If he has super-strength he must also have super-humor!" :lol2:

aika heikko esitys oli imo.. Välillä ihan viihdyttävä mutta en pääse siitä yli että teristä ei tunnista kukaan Kentiksi!!!!!

aika heikko esitys oli imo.. Välillä ihan viihdyttävä mutta en pääse siitä yli että teristä ei tunnista kukaan Kentiksi!!!!!

Melkko heikko joo, mutta ei kyllä mikään täyspaska. Antasin ehkä 5/10, ei mitään järisyttävän ärsyttävää, (naamioitumista lukuunottamatta) hienot tehosteet ja välillä jopa koskettava. :)

Muakaan ei teräsmies ole koskaan oikein napannu edes sarjiksina. Helvetin ylivoimaiset kyvyt. Nostaa kuinka paljon tahansa, lentää jopa avaruudessa, typerä puku ja jumalaton nössö kaiken lisäks.

50-luvulla vai millon toi teris saaga alkaakaan ei vielä ollut kamerakännyköitä. Eikä tainnut ollu paljon kameroitakaan. Muutkin 'valvonta' laitteet oli alkeellisempia kuin nykyään.
Eli alunperin se on voinut hyvinkin riittää naamioinniksi?

Superman on vaan kurko.
Tossa leffassa on muutama todella siisti kohta:

Superman pitää suorilla käsillä Daily Planetin katolta tippuvaa jättimäistä "Daily Planet" metallipalloa.

Superman maastavetää laivan ylös merestä.

Superman nostaa Lex Luthorin tekemän saaren ylös ja nostaa sen kiertoradalle.

Ei oikein kauheesti innosta toi teräsmies. X-menit oli loistavia (tosin juggernautin kumilihakset lähinnä nauratti). Hulk menetteli (paikkapaikoin aivan loistelias). Hellboy oli uskollinen sarjakuvalle. Crow on kulttimaineen saanut film noir- elokuva, pidin siitäkin paljon. Constantin oli hyvä joskin Keanu Reeves ei hevillä karista Matrix viittaa selästään.

Minkähänlainen elokuva aaveajajasta saadaan aikaiseksi? Toivottavasti synkkä ja kauniin visuaalinen varustettuna hyvillä näyttelijöillä. Nicholas Cage?

Minkähänlainen elokuva aaveajajasta saadaan aikaiseksi? Toivottavasti synkkä ja kauniin visuaalinen varustettuna hyvillä näyttelijöillä. Nicholas Cage?

Ei kyllä näyttänyt Ghost riderin traileri hyvältä. Lähinnä tuli mieleen lastenohjelma. Se palava pääkallo näytti vaan turhan tietokoneella tehdyltä. Lisäksi surkeet linerit.. No saa nähä.

ei oikee iskeny se että teräsmiestä ammutaan silmään koko kohtaus näyttää jotenki : DDD täytynee kuitenki käydä kattoo ihan vaan spaceyn takii =)

Suositut

Back
Ylös Bottom