Suosittele omaa kampaajaasi/kosmetologiasi/hierojaasi yms!

Itse kaipaan ainakin suosituksia sellaisesta kosmetologista Helsingistä/Vantaalta, joka tekee sokerointia ja jolta saa opiskelija-alennuksen!!

Suosittelen itse Tampereelta entistä Sannarii-nimistä mestaa, nykyään Tuya taitaa olla. Siellä olen käynyt monesti sokeroinnissa. Pari viikkoa sitten kävin Tampereella Beautylicious nimisessä paikassa kosmetologilla ihonpuhdistuksessa(tehtiin Dermalogica-sarjalla) ja olin todella tyytyväinen!! Nyt olen muuttanut Helsinkiin ja täältä pitäisi sitten etsiä uudet mestat... :confused:

Mä voisin suositella täältä Helsingistä hierojaa nimeltä Antti Hinkkala http://www.anttihinkkala.fi/ Minä ja poikaystävä ollaan käyty noin 8kk hänellä ja olen tykännyt. Hinnat ovat mielestäni ok (työssäkäyvälle ainakin). Palvelu on mielestäni hyvää ja selkä ei enää oireile niin pahasti mitä ennen, itselläni on tuolla vasemmassa lavassa ollut pahojakin kipuja ja nyt ne on vain enää pieni ikävä muistutus raskaampien treenien jälkeen. Tyyppinä mukava ja helposti lähestyttävä.

Suositut

Back
Ylös Bottom