Suosittele läppäriä

Määrittele roiskesuojattu? Oikeasti roiskesuojattu (IP44 tai parempi) vai sellainen joka ehkä kestää jos jotain vähän läiskyy lähistöllä? Jos ensimmäinen, niin en tiedä onko muita vaihtoehtoja kuin Panasonicin Toughbookit ja Dellin Ruggedit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mihin tarvii roiskesuojaa? Eiku älkää sanoko :D

cdon.com:ia katselin itsekin, mutta ihmisten kokemukset olivat niin sekavia, että päätin jättää puljun väliin. Thor-läppäreitähän ne kauppaavat myös. Ja sitten tulee läppäriä jollain jenkkinäppiksellä ja ruåtsalaisella windowssilla. Palautemaileihin vastataan google translatorilla...Voi toki olla, että se on ihan hyväkin kauppa. Mutta Jimssi on tuossa suht lähellä, että voi mennä edes paikanpäälle vetämään lättyyn.

Mutta miksei prkl näitä läppäreitä myydä ilman kovoja ym.?? Asiakas saisi sitten itse valita SDDn tai normikovon. Samoin muistien määrät ym. olisi helposti annettavissa kusomoitavaksi.

Mihin tarvii roiskesuojaa? Eiku älkää sanoko :D

cdon.com:ia katselin itsekin, mutta ihmisten kokemukset olivat niin sekavia, että päätin jättää puljun väliin. Thor-läppäreitähän ne kauppaavat myös. Ja sitten tulee läppäriä jollain jenkkinäppiksellä ja ruåtsalaisella windowssilla. Palautemaileihin vastataan google translatorilla...Voi toki olla, että se on ihan hyväkin kauppa. Mutta Jimssi on tuossa suht lähellä, että voi mennä edes paikanpäälle vetämään lättyyn.

Mutta miksei prkl näitä läppäreitä myydä ilman kovoja ym.?? Asiakas saisi sitten itse valita SDDn tai normikovon. Samoin muistien määrät ym. olisi helposti annettavissa kusomoitavaksi.
Hyvä liike on. Tilannut useasti läppäreistä pöytäveitsiin eikä ole mitään valittamista. Paketti tulee muutamassa päivässä perille.
Itse olen saanut asiakaspalvelua suomeksi.

Kuinka paljon SSD kovalevy nopeuttaa koneen käyttöä?

SSD on jumalan lahja meille nörteille. Itsekin valitsin kannettavan, jossa vain ja ainoastaan 256 gigaa SSD:tä, nopeuttaa merkittävästi kun Winukan saa latailtua sieltä. ;) Jos sitten joskus tarvitsen vähän enemmän tallennustilaa, vieressä pöhisee teran kokonen USB3-kovo (näitä saa halvalla mistä vaan nykyään).

Rakastan tätä yhdistelmää. :love:

Niinkuin JN ja HTV jo sanoivat: Suosittelen siis hankkimaan SSD-levyllisen.

Nykykoneissa on lähes poikkeuksetta CPU tehoa ja muistia normaalikäyttöön riittävästi ja ylivoimaisesti suurin pullonkaula on se mekaaninen levy. Eli älkää epäröikö päivittää SSD:hen! Itse en edes suostuisi käyttämään konetta ilman SSD:tä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom