Suosittele hotellia Jyväskylästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
joo elikkäs tammikuun lopussa pitäisi yöpyä jyväskylässä ja ennen kuin rupean tarjontaan tutustumaan,niin kyselen nyt täältä,kun varmaan jollakin on kokemusta aiheesta,ja ilmeisesti jyväskylälaisia on täällä vissiin aika paljon.
eli mukava huone 3 ihmiselle haussa.
vaatimukset:aamiaiskattauksen pitää olla suuri(ja virallinen) ja kaiken kattava :D
plussaa jos hotelli on jäähallin läheisyydessä,tai ainakin kohtalaisen taksimatkan päässä
hinta ei ole niin suuri kriteeri,mutta sanotaan että kohtuuhintainen.tähän mennessä on lähinnä jotain sokoshotellia katottu sillä silmällä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onko tämä nyt tulkittava niin että Jyväskylässä ei ole hyviä hotelleja?
mikä on vähiten paska?
vai eikö kellään ole kokemusta Jyväskylän hotelleista??

Hotelli Alexandra on aika hyvä vaihtoehto. Oon ite yöpynyt siellä muutama vuosi sitten ja nyt hotelli on remontoitu ja siihen on rakennettu myös uusia huoneita, että on varmasti puitteet ihan ok. Jäähallille on pari kolme kilsaa eli taksilla matka taittuu nopsasti eikä kävellenkään pitkään kestä. Aamiainen oli silloin ainakin hyvä, tarpeeksi kaikkea sälää.
Muista hotelleista ei oo itellä kokemusta, joten paha sanoa.

Alexandraa minäkin suosittelisin, varsinkin kun se on just remontoitu.
Lienee paras perustasoinen hotsku Jyväskylässä tällä hetkellä.

mxm sanoi:
Hotelli Alexandra on aika hyvä vaihtoehto. Oon ite yöpynyt siellä muutama vuosi sitten ja nyt hotelli on remontoitu ja siihen on rakennettu myös uusia huoneita, että on varmasti puitteet ihan ok. Jäähallille on pari kolme kilsaa eli taksilla matka taittuu nopsasti eikä kävellenkään pitkään kestä. Aamiainen oli silloin ainakin hyvä, tarpeeksi kaikkea sälää.
Muista hotelleista ei oo itellä kokemusta, joten paha sanoa.

Tonne kannattaa mennä, tosi hyvä hotelli :5:

Alexandra on ihan jees ja jos se hinta ei ole se ykköskriteeri niin sittein varmaan Miltonia kannata edes harkitakkaan. Ja eipä siellä lähellä jäähallia taida mitään hotellia olla, tuossa keskustassa ne käytännössä kaikki ovat. Eikö tuo Sokos Hotel Jyväshovikaan varmaan mikään huono ole, tosin kokemusta siitä ei ole.

Jyväskylässä kaikki keskustan hotellit on kävelymatkan päässä jäähallilta. Normi aika kävellä kampuksen kautta oikaisten on joku max 10 minsaa. Ite olen yöpynyt kaikissa isoimmissa hotelleissa ja ottaisin huoneen Jyväshovin uusitusta siivestä ja mainitsisin vielä että eivät anna huonetta johon kuuluu tanssimestan musa. Jyväshovi on keskellä kävelykatua, 20-100 metriä baareihin. Tosin ei ne muutkaan kovin kaukana ole kun keskusta on niin pieni. Ja aamiainen on noissa isojen ketjujen hotelleissa aikalailla samanlainen eli ihan ok.

1. Alexandra

Sokos hotelleissa on mm. aamiaiset aina paremmat, kuin esim. cumuluksessa.

Ja alexandra on nyt ylipäätään jyväskylän isoin ja modernein hotelli, että sinne...

Sit jos haluaa estetiikkaa, niin Pöllövaari varmaan. Ja Jyväshovi on tietty toinen sokoshotelli, keskellä kvelykatua ja siellähän voi nähdä illalla vaikka SM & PM "Iso pahan". Alexandrassa toki voi nähdä itse Reikun, että sillei.

Mä olin pari viikkoa sitten yötä Jyväskylässä hotelli Albassa, yliopistoa vastapäätä järven rannalla. Ihan jees hotelli, jäähallin etäisyydestä ja hinnasta en sitten osaakaan sanoa mitään. Tai no, saunasta pääsi uimaan, joka oli ihan positiivista :)

Hola!
molemmat Sokoshotellit on täynnä haluamani ajankohtana(jotkut messut samaan aikaan tai jotain) jotain muita ehdotuksia,kiitos :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom