Suosittele biisiä!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt olisi haussa Incubuksen Aqueuous Transmissionin kaltaisia kappaleita. Tai ainakin biisejä, joissa on samankaltainen tunnelma, eli tuollainen kiinalainen (edit. tai japanilainen, whatever) chillausatmosfääri.
Erityisen hienoja kappaleessa on toi suht funky kitara, sekä jouset. Mitä muita tämän tyylisiä kappaleita siis on olemassa?

Suosittele biisiä!

Ja ideana on siis kaikille hyödyllinen topic, jossa voi kysyä jonkin tietyn tyylisuunnan tai kappaleen kuuloisia muita artisteja. Näinhän sitä omaa musiikkitietämystään voi laajentaa.

Katsotaan saako ilmaa siipiensä alle...

Pakko suositella jotain vähän uudempaa metallia vaihteeks, kun tuntuu että 80 ja 90 luvun metallia eniten aina tulee kaikkialta. Tosin silloinhan se metalli oliki parasta ainaki mun mielestä. :rock:

eli 2002 luvulta In Flamessia: Only for the weak - trigger - the quiet place ja parhaat lopuksi, eli Cloud connected ja Come Clarity ! :hyvä:

Hurahdin tässä taannoin dj Shadowiin, mutta nyt tuotanto alkaa olla aika puhki kuunneltu ja kaipaisin vaihtelua. Osaisko joku suositella saman tyyppisiä elektrohiphopjazzfunk (genre on aika vieras, niin en osaa sitä määritellä) artisteja? Jotain sellasta rentoa. Tää on loistavaa musiikkia lukemisen taustalle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

En ole paljoa kuunnellut tällasta 70-80-luvun rockia ja tässä jokunen kuukausi takaperin iski Supernaturalin kautta tämä kappale. Osaako kukaan suositella saman tyylistä musiikkia tai kappaletta? :rock:

Mulla ois hakusessa täntyylisiä värssyjä lisää:

Exhibit A
Exhibit B
Exhibit C

Eli tälläsia haikisteluakustisia. Koitin hakee jo isohuntista kokonaisen paketin alternative rokkia akustisena, ja 99.999% oli ihan vitun paskaa hanssonityyppistä hippihilpeyttä, ei se meikäläiselle sovi ollenkaan. Pittää olla mollia.

Iced Earthin akustiset, Hurtin, Corey Taylorin lähes kaikki livevedot jne, tosi hyviä biisejä. Eli matskua mitä harkata itekseen mies ja kitara-tyyliin. Richard Marxin Hazard ja sentyyppiset klassikot oon kolunnu. Hallelujat jne. Alkaa vaan olla takki tyhjä, ja pitäs kattoa nyt enemmän tämmösiä vähemmän tunnettuja bändejä.

Ehotelkaas jos tulee jotain vastaavaa mollihaikisteluakustista mieleen!

En ole paljoa kuunnellut tällasta 70-80-luvun rockia ja tässä jokunen kuukausi takaperin iski Supernaturalin kautta tämä kappale. Osaako kukaan suositella saman tyylistä musiikkia tai kappaletta? :rock:

Tulee mieleen Deep Purplen 70- 80-luvun tuotantoa, jotenka ehkä sieltä kannattaa lähteä etsimään ja katsomaan.

Itse olen etsinyt ummet ja lammet synkkää/pelottavanpuoleista tunnelmamusaa, mutten laajoista etsinnöistä huolimatta ole löytänyt mitään kiinnostavaa. Tämän sorttista materiaalia siis hakusessa:

Elokuvasta Kill Bill vol. 1 & Il Mercenaario.

Back
Ylös Bottom