Suositelkaa yksinpelejä PC:lle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Markku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitnick sanoi:
Deus Ex ja Hitmanit.

Ootko pelannu deus ex 2:sta. Itellä oli ykkönen mutta lainasin sen koulukaverille joka sitten lopetti koulun ja muutti jonnekin helvetin kuuseen. Jos se kakkonen on yhtä hyvä niin pitää hakea.

Baldur's Gate faneille uponnee myös Planescape: Torment. Loistavalla dialogilla ja juonella varustettua rooliseikkailua tutulla ja turvallisella Black Islen infinity-pelimoottorilla. Myös Icewind Dale ykkönen tuli aikoinaan pelattua läpi ihan hyvissä meiningeissä, vaikka onkin enemmän tappelupainotteista huttua.

syöttösika sanoi:
Ootko pelannu deus ex 2:sta. Itellä oli ykkönen mutta lainasin sen koulukaverille joka sitten lopetti koulun ja muutti jonnekin helvetin kuuseen. Jos se kakkonen on yhtä hyvä niin pitää hakea.
Kyllä se on ihan OK, mutta ei se mikään mestariteos ole niin kuin eka Deus Ex. Ihan kelvollinen jatko-osa tosin.

Mun mielestä muuten tuo quake4 muistuttaa enemmän kuin mitään muuta Star Wars Republic Commandoa....huono klooni lisättynä pieniä muruja half-life 2:sta sekä halosta ehkäpä...täyttä rahastus paskaa...pääsepä sentään lesoamaan että pyörii mulla 1280x1024 4xaa 8xaf erittäin hienosti :D
"halvat huvit" :itku:

Joku kysy että tuleeko Far Cry:sta jatko-osaa niin tulee ja ainakin erittäin hieno näyttäisi teknologia demon perusteella olevan! Eli uusia kikkoja on luvassa tukkukaupalla sekä tuo peli näyttäisi pistävän taas krafiikka puolen uusiin ulottuvuuksiin. :eek: :kuola:

JWO sanoi:
Joku kysy että tuleeko Far Cry:sta jatko-osaa niin tulee ja ainakin erittäin hieno näyttäisi teknologia demon perusteella olevan! Eli uusia kikkoja on luvassa tukkukaupalla sekä tuo peli näyttäisi pistävän taas krafiikka puolen uusiin ulottuvuuksiin. :eek: :kuola:
Mistäköhä löytäis juttua tosta? Olisko urlia tai jotai. Tahtoo nähdä!

timse sanoi:
Heroes of the might and magic - addiktoi.

jes tämä on ihan loistava peli, nelos-osa tarvii vähän totuttelua kolmosen jälkeen mutta kelpaa totuttelun jälkeen ihan hyvin :)
jos haluu silleen rauhallisesti pelata, miettiä ja seikkailla. On se vaan niin mahtavaa kun sulla on semmonen mahtava armeija ja sit lähet mättää muita :thumbs:

Tomppa85 sanoi:
Quake 4 on keskinkertainen paska. Jos on pelannut Doomia tai aikaisempia Quakeja, ei tuossa ole mitään näkemisen arvoista.

Itse pidin pelistä kovasti, tosin en niin paljoa kuin Quake 2:sta aikanaan. Muistaa pitää toki sekin että Q2 aikoihin niitä fps pelejä ei niin montaa ollut tullut pelattua vielä. Samaa huttuahan kaikki nykyiset fps-pelit ovat.

edit: quake3 ja quake4 vertailu on sinällään koomista että toinen on yksinpeli,toinen moninpeli......

Pyranha sanoi:
Samaa huttuahan kaikki nykyiset fps-pelit ovat.

Onhan noissa selviä eroja. Minun mielestäni vasta vähän aikaa sitten julkaistu Doom 3:kin oli huomattavasti laadukkaampi kuin Q4, vaikka kuitenkin perusidea on periaatteessa sama. Tuosta "samasta hutusta" saa tehtyä laadukkaan pelin, kun vain uskaltaa edes vähän panostaa johonkin osa-alueeseen. Eniten nykyisin myy varmasti ne FPS-pelit, jotka osaavat erottua massasta ja todellakin tekevät jotain toisin ja paremmin kuin muut FPS-pelit. Q4 sensijaan saattaa myydä nimellä, mutta itse peli ei tee mitään toisin, vaan peli käyttää samaa kaavaa kuin Q2 joskus vuosia sitten.

Heti silmään pistäviä miinuksia q4:ssa on
-yksitoikkoisuus
-aseet ovat epärealistisia eivätkä erotu toisistaan tarpeeksi ratkaisevalla tavalla
-viholliset reagoivat samalla tavalla osumaan varpaassa ja silmien välissä
-kentän ovat TODELLA putkimaisia, jopa enemmän kuin doom3:ssa

Olen sitä mieltä että jos peli ei tarjoa mitään uutta niin vanha ja tuttu pitää olla toteutettu todella hyvin jotta peli olisi ostamisen/pelaamisen arvoinen. Q4 ei tarjoa mitään uutta ideaa ja vanha tuttu huttu on toteutettu paljon paskemmin kuin monissa vanhemmissakin peleissä. Eli todellinen rimanalitus imo

Kride sanoi:
Onhan noissa selviä eroja. Minun mielestäni vasta vähän aikaa sitten julkaistu Doom 3:kin oli huomattavasti laadukkaampi kuin Q4, vaikka kuitenkin perusidea on periaatteessa sama. Tuosta "samasta hutusta" saa tehtyä laadukkaan pelin, kun vain uskaltaa edes vähän panostaa johonkin osa-alueeseen.

Enhän minä muuta ole väittänytkään, tuo "samaa huttua" on sen verta subjektiivinen käsite (kuin myös "selviä eroja") että mulla sen alaisuuteen mahtuu lähes kaikki fps-pelit Q2 ja Jedi 1 -pelien jälkeen.

Koitin sanoa että itse koin Q4 varsin mukavaksi pelikokemukseksi, vaikkakin ihansamanlaiseksi putkijuoksuksi kuin muutkin lajityyppinsä pelit. Doom 3 pelin laatu loppui jo siihen hienosti uskallettuun "ase tai lamppu"-ominaisuuteen :lol2: :david:

hmm edellinen peli joka tarjosi jotain todella uutta ja mieleenpainuvaa taisi olla mulle delta force 1, täysin avoin maasto ja sai edetä kuten halusi :)

Heti silmään pistäviä miinuksia q4:ssa on
-yksitoikkoisuus
-aseet ovat epärealistisia eivätkä erotu toisistaan tarpeeksi ratkaisevalla tavalla
-viholliset reagoivat samalla tavalla osumaan varpaassa ja silmien välissä
-kentän ovat TODELLA putkimaisia, jopa enemmän kuin doom3:ssa

Olen sitä mieltä että jos peli ei tarjoa mitään uutta niin vanha ja tuttu pitää olla toteutettu todella hyvin jotta peli olisi ostamisen/pelaamisen arvoinen. Q4 ei tarjoa mitään uutta ideaa ja vanha tuttu huttu on toteutettu paljon paskemmin kuin monissa vanhemmissakin peleissä. Eli todellinen rimanalitus imo

Laiffah sanoi:
Baldur's Gate faneille uponnee myös Planescape: Torment. Loistavalla dialogilla ja juonella varustettua rooliseikkailua tutulla ja turvallisella Black Islen infinity-pelimoottorilla.

Kyllä, voi kyllä (ei voi kehua tarpeeksi)! Ja pyörii melkein koneella kuin koneella (VGA-resolla muistaakseni :) ) Kannattaa testata jos noi AD&D -jutut yhtään uppoavat kun tuotakin peliä saa alelaarista tosi halvalla.

JWO sanoi:
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1190

Video on huonolaatuinen, mutta jokainen joka peleistä jotain ymmärtää, näkee siitä kyllä miten uskomattoman hieno tuosta far cry 2 tulee! :kuola:

pakko sanoa että tuo klippi näytti kyllä siltä että tämänkin vanhan skotin on pakko sijoittaa siihen raskaaseen näytönohjaimeen. harmi vaan etten oikein diggaa tuosta far cryn teemasta...toivottavasti engineä käytetään sitten muissakin geimeissä. tosin noilla graffoilla ihan sama ollaanko jollain saarella, niin makeelta näyttää!! :worship:

Star Wars Knights of the old republic 1. Itse rupesin toista kertaa nyt pelaamaan eeposta lävitte. Eli Star Wars RPG. Ehkä parin viime vuoden paras rpg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom