Mitäs hyviä tanssileffoja onkaan olemassa?
Kiinnostaisi erityisesti street dance-leffat, näitä olen muutamia nähnyt ja lisää olis kiva kattoa! En vaan oikein keksinyt, miten niitä esim. Imdb:sta hakis.
Onko kukaan nähnyt Step Up-leffaa?
Itse katsoin justiinsa How She Move-nimisen pätkän ja oli kyl tosi kiva, erittäin paljon streetiä ja vähemmän ihmissuhteita... ;)
Kiinnostaisi erityisesti street dance-leffat, näitä olen muutamia nähnyt ja lisää olis kiva kattoa! En vaan oikein keksinyt, miten niitä esim. Imdb:sta hakis.
Onko kukaan nähnyt Step Up-leffaa?
Itse katsoin justiinsa How She Move-nimisen pätkän ja oli kyl tosi kiva, erittäin paljon streetiä ja vähemmän ihmissuhteita... ;)
Silloin ku sen katto ensimmäistä kertaa ni ne näytti tanssivan tosi hyvin, mutta nyt kun katto sen myöhemmin ja oli ite oppinu vähän tanssimaan, ni ei se näyttänykkää enää niin hyvältä :D Honey oli pettymys, ehkä seki näyttää hyvältä tanssiymmärtämättömien silmissä, mut mun silmiin se ei kovin hyvältä näyttäny. You got served taas uppos kyllä hyvin ... okei joo se tanssin ulkopuolinen juttu nyt ei oo ehkä ihan sieltä parhaasta päästä, mut ne osas kyllä tanssia :dance2:
Juonen kannalta vähän kehno, mutta kyllä pistää jalkaa vipattaa