Suositelkaa tanssileffoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Qan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Qan

Mitäs hyviä tanssileffoja onkaan olemassa?
Kiinnostaisi erityisesti street dance-leffat, näitä olen muutamia nähnyt ja lisää olis kiva kattoa! En vaan oikein keksinyt, miten niitä esim. Imdb:sta hakis.

Onko kukaan nähnyt Step Up-leffaa?

Itse katsoin justiinsa How She Move-nimisen pätkän ja oli kyl tosi kiva, erittäin paljon streetiä ja vähemmän ihmissuhteita... ;)

Joo mäki tykkäsin step up leffoista, ainaki niistä tanssillisista osuuksista. Mun ensimmäinen tanssileffa tais olla Save the last dance ja siitä lähti mun kipinä hip hop tanssiin ... sitä ennen mä en voinu sietää hoppia ollenkaa ja mitä sitä nykyää kuunnellaa melkein eniten :rolleyes: Silloin ku sen katto ensimmäistä kertaa ni ne näytti tanssivan tosi hyvin, mutta nyt kun katto sen myöhemmin ja oli ite oppinu vähän tanssimaan, ni ei se näyttänykkää enää niin hyvältä :D Honey oli pettymys, ehkä seki näyttää hyvältä tanssiymmärtämättömien silmissä, mut mun silmiin se ei kovin hyvältä näyttäny. You got served taas uppos kyllä hyvin ... okei joo se tanssin ulkopuolinen juttu nyt ei oo ehkä ihan sieltä parhaasta päästä, mut ne osas kyllä tanssia :dance2:

Hmm, ei nyt tuu oikein muita mieleen ja nuoki oli nyt tuommoset pikaiset pohdinnat ... Mut pitääpä tsekata tuo How she move ;)

Joo toi You got serverd onkin parhaita mitä oon nähnyt, tanssillisessa mielessä.

Oon aina luullu et Save the last dance on joku tangoleffa, mut ilmeisesti mul on paha aukko yleissivistyksessä...

Step upin ykköstä en löydä mistään!

edit. Löysin sittenkin

No Saturday Night Fever ja Flashdance. :D

Hairspray! :D

Enemmänkin ehkä musikaali.. mutta pistetään tässä silti jalalla koriaksi, sano. Ei sillä että minä olisin tätä katsonut, nämähän ovat naisten leffoja..

Edit. Stomp the Yard -leffaa ovat jotkut kehuneet

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ok, mulle on tulossa Step Up 1, Step Up 2, Stomp the Yard, Honey ja Coach Carter. En oo kyllä varma onko viimenen tanssileffa :D Katoin vaan Imdb:sta samoja näyttelijöitä, mitä noissa on ollut...
Kiitos vinkeistä, lisääkin saa laittaa!

Swing Kids:issä on tosi kivoja swing-tanssikohtauksia :) Juonen kannalta vähän kehno, mutta kyllä pistää jalkaa vipattaa :)

Niin ja yksi aika kiva on Girls just wanna have fun, jossa tanssitaan diskotanssia.

They Shoot Horses, Don't They? on varmaan elokuvana paras, muttei kenties se mitä sä haet...

Breakin' -leffat kannattaa kattoa parin sidukan kera, jos kasarimeno uppoaa. Uudemmista leffoista on vielä mainitsematta ainakin Save the Last Dance 2, missä pääosan näyttelijä osaa oikeasti tanssiakin (näytellä ei). Hyviä dokkareita on sitten paljonkin, mutta nyt haettiin siis leffoja.

Ok, mulle on tulossa Step Up 1, Step Up 2, Stomp the Yard, Honey ja Coach Carter. En oo kyllä varma onko viimenen tanssileffa :D Katoin vaan Imdb:sta samoja näyttelijöitä, mitä noissa on ollut...
Coach Carter on korisleffa, mutta ihan hyvä pätkä.

Antonio Banderasin Take the Lead (http://www.imdb.com/title/tt0446046/) oli mun mielestä ihan ok pätkä, vaikka en yleensä diggaa tanssileffoja. HSM ei mee sit yhtään mulle.

Back
Ylös Bottom