Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sörkässä on kaksi salia, Silver Gym http://silvergym.fi/ ja Forever joista tykkään. Silver Gymillä on davidin laitteet jotka ei kuitenkaan ihan kamalasti ole mun mieleen. Sielä on kuitenkin myös davidin laitteita joihin laitetaan itse levypainot ja nämä taas ovat kaikista laitteista omia favoritteja. Vapaiden painojen puoli on sekin kiva ja cardio laitteet uusia.
Forever sörnäinen on kans ihan kiva. Sielä harvoin on paljon väkeä joten hyvin pääsee tekemään omat juttunsa. Vaipaille painoille on kokonaan oma puoli ja koska itse käytän melki pelkästään niitä, niin bueno! On pari penkkipaikkaa pari kyykkypaikkaa, hacki ja prässi ja paljon tankoja, käsipainoja ja iropainoja. Laitteita toki löytyy ja nekin on melko uusia ja ihan hyviä nekin. Parempia mun mielestä kun davidin vetkulat. Molemmat salit on suuruudeltaan jotain >500m2 eli tosi kompakteja. Ei tarvi mennä ylös alas kerroksia niinkuin jossain elixiassa ;)
Silver gymissä ei ole pakkojäsenyyttä ja se taitaa olla vähän huokeampi kuin forever. ehkä. Näistä kahdesta siis omakohtaista kokemusta.
Toi Forever Sörnäinen kuulosti hyvältä, mutta mä en löytänyt tuolta sivuilta mitään hintoja, jotain asiakastasoja vain. Eli voitko ipana kertoa hinnastoa. Lähinnä kiinnostaa esim. kuinka paljon maksaa 6kk kortti, tartteeko jotain jäsenyysmaksuja/sopimuksia?