Suositelkaa puhelinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
ztume sanoi:
Nokialta on nyt tullu 9300 joka on pienennetty versio tosta 9500:sesta. Ominaisuuksiltaan ei eroa muuten kuin,että 9300:ssa ei ole wlania ja kameraa.
Ja tuntu muutenkin ihan näppärältä vehkeeltä.

Alkaa varmaan löytyä pikkuhiljaa alan liikkeistä. ;)

Jullikka sanoi:
9300 malli ois just soppeli meikälle,mutta koska hinta on niin lähellä 9500 mallia,niin en oo raaskinu hommata.

9300 :rock:

Toimii, ei kaatuile, löytyy kaikki tarpeellinen ja on todellisuudessa yllättävän pieni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Saakos tuota karttaohjelmistoa muihin merkkeihin?

Tuo aiemmin mainittu Navicore toimii vain S60 ja S80 -puhelimissa. Tietysti netti on pullollaan muita karttaohjelmia.

Jos Navicore kartta ohjelmasta kysyit niin se vaatii S60 puhelinalustan ja muistikortti paikan!!!

Toi karttaohjelma on kyllä tän hetken ehdotomasti paras ohjelma! kun siitä ei mene mitään maksua sen jälkeen kun olet sen ostanut! Ja se ohjelma toimii todella hyvin! muutaman sekunnin viiveellä hakee uuden reitin jos ajoit ohi risteyksestä! :rock:

EDIT: hidas :itku:

TheSami sanoi:
Ainoa miinus että akku aavistuksen hölskyy puhelimessa. Samsungin huollon mukaan kuuluu asiaa.

Ei itsellä ainakaan vielä tuollaista ole ilmennyt, pari kuukautta on puhelin nyt ollut käytössä. Oletko uutta akkua ostanut/lainannut ja kokeillut heiluuko sellainenkin?

Spidey sanoi:
Ei itsellä ainakaan vielä tuollaista ole ilmennyt, pari kuukautta on puhelin nyt ollut käytössä. Oletko uutta akkua ostanut/lainannut ja kokeillut heiluuko sellainenkin?

Oli huollossa pari uutta, niissä sama homma. Se on kylläkin vain ihan olemattoman vähän mutta silti.

Ite ostin tossa toissapäivänä 6230. Nyt mitä ton kans oon värkänny, niin tuntus olevan kohtuu hyvä luuri. Toimintoja on vaikka muille jakaa, jos siis tollasilla jotain ite tekee.

Siinä on ainakin
-mp3-soitin
-kamera
*videoleikettäkin saa kuvattua
-MMS-viestit
tuossa nuo tärkeimmät ;) :D

+Tietty kaikki normit toiminnot

En ees tiedä vielä mitä kaikkea tuossa onkaan, täytyy jatkaa tutkimista :hyper:

Suni sanoi:
Ite ostin tossa toissapäivänä 6230. Nyt mitä ton kans oon värkänny, niin tuntus olevan kohtuu hyvä luuri. Toimintoja on vaikka muille jakaa, jos siis tollasilla jotain ite tekee.

Siinä on ainakin
-mp3-soitin
-kamera
*videoleikettäkin saa kuvattua
-MMS-viestit
tuossa nuo tärkeimmät ;) :D

+Tietty kaikki normit toiminnot

En ees tiedä vielä mitä kaikkea tuossa onkaan, täytyy jatkaa tutkimista :hyper:
Mulla on sama luuri, ja samalla paras puhelin mitä ikinä olen käyttänyt. Oiva valinta :thumbs:

motorola-v3.jpg
[/QUOTE]

Onpas kyllä person näköinen toi motorola, "viileän tyly"

Ihmeen kallis vain noihin ominaisuuksiin nähden. Onko kenelläkään moista ? kokemuksia?

Suni sanoi:
Voihan vitu! Ostin eilen samanlaisen, ja tosiaan yllättävän monipuolinen puhelin kyllä! Nyt on puhelimessa Dream Theater -soittoäänet (mp3:na), turtle-taustakuva ja toi mun avatari näytönsäästäjänä. :D Oli vaikea valinta 6260:n ja tämän väliltä, mutta 6260 on kuitenkin niin paljon isompi, että ei viitsi sellaista taskussa raahata. Lisäksi näppäimet on tässä 6230:ssa paljon paremmin saatavilla, kun yhdellä kädellä näpyttelee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom