Suositelkaa 32" laajakuvatölsyä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lord
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäisi pistää 15 vuotta vanha Luxorin raato vihdoinkin vaihtoon.
Tarkoitus olisi hankkia 32" laajakuvatöllötin hintaluokasta 900-1400€.
Suositelkaa malleja jotka mielestänne ovat järkihankintoja tai kertokaa kokemuksia omista malleistanne.
Jos mieleen tulee joku hyvä tarjous niin tipsejä otetaan mielellään vastaan.
Kiitos.

Panasonicin joku 32" tasaisella kuvaputkella.
Itellä PK-3 ja tyytyväinen olen ollut :kippis1:
Ja kyllä, 100hz myllyä en kato vielä jostain syystä :david:

Tuohon hintaluokkaan suosittelisin Panasonic PL1 50hz, onhan se 100hz normaalia analogilähetystä katsottaessa selkeäti parempi mutta noiden digilähetysten myötä se ero kyllä tasoittuu ja dvd:tä katsottaessa ei ole mitään eroa,50h on jopa parempi kuin 100hz...

Eikös Sonylla oo aika perus hyvät ja toimivat TV:t, mutta hinta taitaa olla kovempi ku 1400€. Melkein kannattaa kahlata Googlea ja ettiii testejä/mennä kirjastoo ja katella HIFI/TM lehtiä niissä on ollu juttua 32" laajakuvista.

Sony ehdottomasti. Tossa oli just jossain kisatarjouksena sonyn 32" 100hz wega jotain 1299e. Sony on paras. Mutta sit jos puhutaan yli 2000e niin sit philipsinkin saa ihan kohtuullisen.

Joo tosiaankin nyt kun alkaa saamaan noita tv:tä jossa on digiboxi siellä sisällä "halvalla" niin kannattais ehkä oottaa ½ vuotta ja ostaa sit.

Itsellänikin just nyt ajankohtainen uus töllö. Ja tollasta reilun 1000€ hintaluokkaa ajatellut.

Mulle tarjottiin vuoden ikäistä käytettyä Panasonicin TX-32PK3 mallia. Jos joku omistaa kyseisen laatikon ni olisin tyytyväinen käyttökokemuksista. Hyvistä ja huonoista puolista. Teksti-tv taitaa olla aika kehnonlainen, mutta kuvaa ilmeisesti kehuttu aika paljon.?

Henk. koht. en vielä ostaisi töllöä jossa on digi-tv sisäänrakennettuna. Ainakaan en tiedä onko niissä kummoiset päivtysmahdollisuudet kun eihän noita digi-hässköitä ole vielä ihan lukkoon lyöty. Lisäksi uusiin digi-boxeihin alkaa pikkuhiljaa tulla sisäiset kovalevyt nauhoitusta varten, tiedä sitten onko noissa telkkareissa esim. sellaista vielä. Vähän turhan paljon vielä auki tuon digi-tvn suhteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsekkään en valmista digi tv:tä menisi vielä ostamaan,ei sitä tiedä mitä laajennuksia siihen vielä tulee...

Meillä oli toi Sonyn 1299€ kisatarjous (eli Mustassa Pörssissä) ,se on uusi malli KV-32FX68 ,eli FX66 korvaaja,ihan hyvä malli mutta siinä ei ole häntimisen poistajaa kuten sitä edeltävässä mallissa oli.

Sony ja Panasonic ovat kyllä ehdottomasti parhaat merkit mutta myös tietenkin kalleimmat,kannattaa käydä kyselemässä tarjouksia ja ite en pitäisi sitä 100hz ominaisuutta kovinkaan tärkeänä,mutta sehän nyt on mun mielipide....

ja nyt :kippis1:

P.S.Mammoth,mä olisin voittanut JOS olisin ollut kunnossa....

Originally posted by Pulkannaru
Itsellänikin just nyt ajankohtainen uus töllö. Ja tollasta reilun 1000€ hintaluokkaa ajatellut.

Mulle tarjottiin vuoden ikäistä käytettyä Panasonicin TX-32PK3 mallia. Jos joku omistaa kyseisen laatikon ni olisin tyytyväinen käyttökokemuksista. Hyvistä ja huonoista puolista. Teksti-tv taitaa olla aika kehnonlainen, mutta kuvaa ilmeisesti kehuttu aika paljon.?

Suosittelen.
Teksti-tv tosiaan surkea, mutta muuten en ole löytänyt mitään vikaa. Jos ostat käytettyä, kuuntele sitä kylmänä sekä kuumana ettei vain vikise se. Jossain ko. malleissa ollut kyseistä vikaa.
Jooo-o, tuo ei sitten poistu keloja lakkaamalla sitten :david:

Tiesittehän te, että tv kannattaa ajaa sisään.
Eli uusi (käyttämätön) tv pidetään päällä koko päivä (aamusta iltaan)ja ehkä toistetaan seuraavana aamuna.

kun tv on koko päivän päällä sen komponentit lämpenee (laajenee) kunnolla ja sit illalla sammuttaessa ne kylmenee (supistuu) ja mahdolliset juotos yms. viat selviää suht nopeesti (takuu ajalla toivottavasti).

Enpä ole kuullut että osat "laajenee tai kutistuu" vaikka noita olenkin opiskellut pari vuotta. Jos esim. muovikonkka laajenee niin silloin se alkaa olemaan elinkaarensa päässä..

Originally posted by jjj84
Enpä ole kuullut että osat "laajenee tai kutistuu" vaikka noita olenkin opiskellut pari vuotta. Jos esim. muovikonkka laajenee niin silloin se alkaa olemaan elinkaarensa päässä..

Mitä olet opiskellut? et ainakaan "rauta" puolta.
Etkö tiedä, että metalli laajenee ja supistuu lämmetessä ja viiletessä.

Onko kokemuksia tosta uudesta Sonyn mallista, KV-32FX68, ilmeisesti 100hZ televisio, mutta ilman kuvanparannuspiirejä, onko hyvä juttu?`Ku tosta häntimisestä jo mainittiin..? Taitaa se 66 malli olla parempi?

Onko kokemuksia tosta uudesta Sonyn mallista, KV-32FX68, ilmeisesti 100hZ televisio, mutta ilman kuvanparannuspiirejä, onko hyvä juttu?`Ku tosta häntimisestä jo mainittiin..? Taitaa se 66 malli olla parempi?

Tuossa alkuvuodesta kiertelin noita Sonyn töllöjä katsomassa ja ostin Sony 32-LS65E joka on aika samanlainen kun tuo FX 66/68, muotoilu eroaa hieman (FX on kulmikkaampi kun nuo LS-mallit on pyöreämpiä) mutta ominaisuudet samat. Sellaisen mielikuvan sain, että lähes sama töllö kun Sony 32-LS65E, mutta eri ketjun tuote (expert, mustis jne). Niin siis hyyyvä töllö ollut tuo LS65E :kippis1:

ps. tuossa 66-mallissa on ainakin nuo parannuspiirit DNR & 100Hz Digital Plus. Eikä uusilla telkkareilla tuo häntiminen ole ongelma, näin olen ymmärtänyt/nähnyt.

Mitähän tosta 32-LS65E mallista joutuu maksamaan? Noin niinku suunnillee halvimmillaan? Sitä 66 mallia mulle taidettiin kaupitella 1490€ hintaan jos en aivan väärin muista.

Mitähän tosta 32-LS65E mallista joutuu maksamaan? Noin niinku suunnillee halvimmillaan? Sitä 66 mallia mulle taidettiin kaupitella 1490€ hintaan jos en aivan väärin muista.

Eiköhän se tuossa 1500€ molemmin puoli lähtöhinta ole, mutta siitä sitten tinkimään :)

Suositut

Back
Ylös Bottom