Suositekaa Hyvää Fat Burneria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sierraz
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Moriee

Suositelkaa jotain hyvää fat burneria, jota saa norminettikaupoista, luontaistuotekaupoista yms. Käyttökokemuksia olisi mukavaa saada kans. Tiedän että näillä ei mennä taivaisiin mutta nyt tarvittaisiin pientä lisää dietille :)

Eipä noista "fat burnereista" mikään ole sellainen, jota ottaessa lähtis läski tost noin vaan helpommin. Ei ne laita kehoa noudattamaan mitään vakiokaavaa, että rasvasolujen polttaminen energiaksi olisi ensisijainen energiansaanti.

Noitahan mainostetaan vaikka kuinka ja kehutaan "markkinoiden parhaaksi" ja "tutkimusten perusteella" -- "tutkimukset osoittavat" päläpäläjutuilla saavat ihmiset ostamaan noita, lisäksi sivuilla, joissa noita mainostetaan, ei ole yhtään lähdettä tutkimuksiin. ylläri.

Taitaa olla ihan plaseboa, kun luulee, että nyt lähtee enemmän läskiä kun vedetää vähä crp plussaa tai cla pro:ta jne.
Kannattee dieetata dieetillä, eikä tuhlata rahoja litkuihin. Lisäksi kannattaa koittaa tehostaa sitä dieettiä järkevin menetelmin, jotka ovat todettu auttavan. Vihreä tee luonnollisena, ja kofeiini on todettu kait ihan hyväksi dieetillä? jos haluaa aineenvaihduntaa nopeuttaa.

Voithan toki tätä lukea läpi ja tehdä johtopäätöksiä:
http://www.pakkotoisto.com/ravinto/94638-tehokkaat-tehonlisaeaejaet-rasvanpolttajat/

Jees, kiitti, en huomannut tuota ketjua vaikka selailin noita muita läpi ! :)

Yksi tuote mikä on toiminu mulle ja oon testannu sen on super citrimax. Se ei saanu kovin hyviä arvosteluissa verrattuna joihinkin muihin mutta ilman ravinto lisiä ketoosilla sain noin 0.7kg/viikko ja mun oma keksimällä 1 ateriä päivässä ja sit lopus proteiini jauhetta ja atearian korvikkeita joku 1.2kg mutta nyt about 50/30/20 (hh/r/p) ja citrimaxia syöden on tippunu 2 kg/viikko joten toimiikoon tai eiköön mutta paino tippuu. Syöminenkin on mukavasti hallussa kun nälkä ei vaivaa niin paljoa ku se jotenkin lievittää sitä. Huomiotavaa edellisiin dietteihin verrattuna on että treenaan joka päivä rushfit ohjelman mukaisesti. Itse en edes aluksi uskonut näihin mutta ku mutsi oli joskus nää tilannu eikä se sitte oti syöny niitä ni mä otin siltä.

Tänään alotin Stacker-2 black burnin kokeilun ku se oli tarjouksessa fitnesstukussa söin 20min sitte kaksi ja nyt hikoillaan paikallaan ollessa..

Kalorit tän dietin aikana on ollu 500-1000 miinuksella laskujen mukaan yhtä ryyppypäivää lukuun ottamatta.

Kaikki sanoo aina ettei fatburnerit toimi mutta oikea liikunta ja ruokavalio ni siihen ku viel lisää lisäravinteet ni kyllä ne auttaa imo

efe on hyvä. ;)

Novedex on ainut mitä olen kokeillut, ei sillä IMO muuta vaikutusta ollut kuin jano lisäänty helvetisti ja ehkä vähän piristi. Toi jano oli vituttava kun joit vaikka kannullisen vettä tunnin sisään niin silti tuntuu et janottaa. Voihan se toimia mutta käytännössä sen huomaa yhtä hyvin kuin vitamiinienkin toiminnan, eli käytännössä ei mitenkään. :D

Helpotti miten?

Eikös topicin aloittaja halunnut nimenomaan "fat burnerin" = rasvakudoksia käytetään ensisijaisena energian lähteenä?

Jatketaan toisessa threadissa.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom