Suosikkiurheilulaji

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TV:stä tai livenä seurattuna:
Jalkapallo
Salibandy
Tennis

Itse harrastettuna:
Salibandy
Sulkapallo
Jalkapallo
Tennis
Futsal

jääkiekko ollu pienestä pitäen suosikkina. nhl:ää tulee katsottua säännöllisesti. LETS GO, DEVILS!

Hmmmmm..
Itse harrastettuna:
voimanosto (raaka tai varuste)

katseltuna:
voimanosto (raaka tai varuste)
painonnosto
naisten hiihto
yleisurheilu (lähinnä kenttälajit ja naisissa lähestulkoon kaikki lajit)

Emmä voi ittelleni mitää tämmönen olen :hyper:

Vaikka itse olenkin taustaltani muay thai-kavereita, niin kyllä MMA on lajina kaikista rakkain. Jääkiekkoa seuraan toki myös mielenkiinnolla.

Voimamies-urheilu
Voimanosto
Painonnosto
Vapaaottelu
Muu kamppailu
Yleisurheilu, ei pitkät juoksut tietenkään
Mäkihyppy

Paha, paha sanoa mikä on kiinnostavin urheilulaji, jota tulee seurattua. Jos yksi pitää valita, niin kyllä se valinta jääkiekkoon osuu.
Sitten tulee randomijärjestyksessä NFL, jalkapallo, uinti, F1, RR, WRC, mäkihyppy, yleisurheilu ja kamppailulajit. Muutkin lajit kiinnostaavat myös.

Itse harrastettuna suosikkilaji vaihtelee. Tällä hetkellä ehkä sulkapallo. Kesällä taas tennis tulee olemaan suosikkilaji.

Kyllä se taitaa tämä oma rakas Triathlon olla, sitten tulee canicross.
Penkkiurheilun puolelta ehdottomasti koripallo.

Telkkarista fudis ja eurosportin vapisottelut (fight nightko ohjelman nimi oli?), itse harrastettuna kamppailulajit. Jotain mitä olen aina tahtonut harrastaa on kiipeily ulkosalla. Mieluiten ulkomailla isoa vuorta pitkin. Ehkä sitten joskus... :)

EDIT: ja tietty puntti.

Telkkarista tulee katottua melkein kaikkea, mutta suosikkina ehdottomasti futis. (kesän MM-kisoja odotellaan jo kuumeisesti!)
Sitten perässä lätkä, formula, mäkihyppy ja salibandy.

Itse harrastaen futis jälleen kärjessä. Sitten salibandy, tennis ja sulkkis.
Niin ja tietenkin puntti!!!

Itse harrastettuna:
-Voimanosto
-Kehonrakennus
-Motocross

TV:stä katsottuna:
-Voimanosto
-Painonnosto
-Yleisurheilu
-Jääkiekko (MM)
-WRC, Motocross
-Mäkihyppy

1. Kyllä parasta katseltavaa on vapaaottelu. Tellkkarissa Pride FC ja
suomessa hyviä matseja ja ottelijoita, joita kiva seurata paikan päällä.
2. Voimanosto ja voimamies kisat.
3. Futis(juntti kuula) ja erityisesti mestareiden liiga.

Ja vapaaottelu myös harrastuksena. Rautojen nostelu jäänyt melkein kokonaan pois kun tuntuu niin tylsältä vapaaottelu ja brassi treenien rinnalla.

Jalkapallo, sekä pelattuna että katsottuna. Ai niin, eihän se ole urheilua, se on taidetta..;)

Kerran Brasilian pääsarjaottelussa olleena voi vain haaveilla, että kunpa Suomessakin joskus...

jalkapallo.yllätti varmaan kaikki :D
lähes kaikkea urheilua tulee kuitenkin telkusta vahdattua,esim.tän talven aikana kattonu vissiin kaikki ampumahiihtolähetykset mitä on tullu.hieno laji.

JUOKSU JUOKSU JUOKSU !!!! JUOKSU JUOKSU JUOKSU!!!! KAIKKI MUUT LAJIT PERSEESTÄ !!! JUOKSU JUOKSU !!!!:lol2: :lol2: :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom