Suosikkiurheilulaji

del32157754

Banned
En tiedä kuuluuko tänne mut kuitenkin..Itselläni ehdottomasti Jalkapallo..Kuningas Laji..Joskus kun pääsisi Valioliiga tai Serie A Matsiin niin olis unelmien täyttymys..Ja tietenkin MM-Kisat ja Mestareiden Liigan finaali olis tosi upea juttu..:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Amerikkalainen jalkapallo ehdottomasti...aina tehny mieli kokeilla yms. mutta taitaa koko vähän rajottaa ja ei oo yksinkertasesti tullu mentyä ): Elikkäs superbowlia ku joskus pääsis väijyy ni avot!

Jonski sanoi:
Amerikkalainen jalkapallo ehdottomasti...aina tehny mieli kokeilla yms. mutta taitaa koko vähän rajottaa ja ei oo yksinkertasesti tullu mentyä ): Elikkäs superbowlia ku joskus pääsis väijyy ni avot!

Sinne vaan mukaan.. ei se koko mitään kato. täälläkin palstalla kirjoittelee henkilöitä jotka painavat 70kg ja pelaavat jenkkifutista!!!

Jefu on kyllä ihan number uno laji...

nhl ja mlb,siinäpä ne mun suosikit olleet pennusta asti ja tosiaan ei se ois paha toi nfl matsiin pääsykään.

Eli penkkiurheilijana suosikkilaji vai itse harrastettuna?

Itse tehtynä höntsylätkä. Hemmetin kivaa rennon porukan kanssa! :)

Penkkiurheiluna telsusta telinevoimistelu, painonnosto tai lätkä, livenä jalkapallo. Olen nähnyt yhden premier leaguen matsin ja oli vaikuttavaa. Ukot näyttivät isoilta, nopeilta ja ennen kaikkea taitavilta. Peli oli sujuvaa ja tunnelma mahtava (britit oikeasti LAULAVAT! jumankeuta tuhannet ihmiset laulavat matsin ajan nonstoppina). Suosittelen! :thumbs:

Paikan päälle kun pääsis seuraamaan suurta futisottelua ja pääsis kokemaan sen tunnelman. Jos asuisin Saksassa, Englannissa, Italiassa tai Espanjassa nii kävisin kattomas jokaisen matsin. Tietysti ois hienoo katto livenä mm-futista tai lätkääkin. Olympiastadionilla oli muuten hieno tunnelma kun Evilä hyppäs pronssia:rock: . Oli mun eka iso urheilutapahtuma. Melkein mitä tahansa suurta urheilutapahtumaa on hieno seurata paikan päällä.

Mr.Referee sanoi:
Sinne vaan mukaan.. ei se koko mitään kato. täälläkin palstalla kirjoittelee henkilöitä jotka painavat 70kg ja pelaavat jenkkifutista!!!

Jefu on kyllä ihan number uno laji...

Tosiiaan ei koko ole mikään paha rajoite jenkkifutiksessa, jokaisenkokoiselle tyypille löytyy varmasti pelipaikka, se on yksi ISO positiivinen puoli jenkkifutiksessa. Itsekin samaa mieltä, jefu on number uuno laji, se taktisuus yhdistettynä kontaktiin, voimaan ja nopeuteen tekevät vaikutuksen. Itse olen pelannut jefua noin 4 vuotta.

PS. Onnea Quarshielle ja Aliselle spimuksen jatkumisesta NFL:ssä, saivat siis jotain tehtyäkin siellä Practise squadissa ja preseasonilla.

Katson oikeastaan kaiken urheilun mitä teeveestä tulee (ei ole urheilukanavaa), mutta mäkihyppy sekä yhdistetty on mielenkiintoisimmat. Sekä jääkiekon ja ampumahiihdon arvokisat.
Ammattilaisnyrkkeily on todella mielenkiintoista mutta sitä ei pahemmin näytetä normi kanavilla.

:hyper: Jenkki futis tietenkin:hyper:
Nouseva laji suomessa:D

Jääkiekko on minulle se ehdoton ykkönen. Päivästä tahtoo kulua tosi iso osa joko omaan harrastamiseen tai sitten lätkän seuraamiseen eri medioista.

Muita mainitsemisen arvoisia painonnosto, yleisurheilu, hiihto, futis...

kehonrakennus ehdottomasti. tosin se kyllä on elämäntyyli, eikä urheilulaji. joten vastataan että hiihto :D

Jenkkifutis lämmittää mieltä ja sydäntä täälläkin.. Ite oon vasta alottanu, pelaan LB:n paikkaa ja koko ajan oppii jotain uutta ja mielenkiintoista lajista. Loistavaa viihdettä tv:stä seurattunakin.

pyöräily ja kävely ulkona kauniilla, lämpimällä kesäsäällä. Tykkään myöskin sulkapallosta ja ratsastuksesta paljon.:) Kesällä kaikki on kivaa:haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom