Suosählyn SM-kisat 23.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikkea ne keksivät. Sinällään ihan hauskaa, että on eukonkantoo, suosählyä ja luoja ties mitä muita erikoisia lajeja.

Edit: Tuli mieleen postattuani, että meinasimme pari vuotta sitten ottaa osaa suopotkupallon MM-kisoihin Hyrynsalmella puulaakijoukkueemme kanssa, mutta siinä taisi tulla kyyti ja yöpymisongelmia, joten jouduimme jättämään väliin.

Jonny sanoi:
Kaikkea ne keksivät. Sinällään ihan hauskaa, että on eukonkantoo, suosählyä ja luoja ties mitä muita erikoisia lajeja.

Juu joka kunnalle tehty joku oma laji, on saappaanheittoa, autonrenkaanheittoa, paistinpannunheittoa, lypsyjakkaranheittoa, suosählyä/jalista/lenttistä. Hauskanpitoonhan nuo lajit on tarkoitettu ja tuovat vähän edes meininkiä hiljaiselle ja tylsälle maalaiskunnalle, mutta jotenkin tuntuu menevän yli, kun noita on väkisin väännetty joka kunnalle joku oma pikku laji.

Jonny sanoi:

Juu joka kunnalle tehty joku oma laji, on saappaanheittoa, autonrenkaanheittoa, paistinpannunheittoa, lypsyjakkaranheittoa, suosählyä/jalista/lenttistä. Hauskanpitoonhan nuo lajit on tarkoitettu ja tuovat vähän edes meininkiä hiljaiselle ja tylsälle maalaiskunnalle, mutta jotenkin tuntuu menevän yli, kun noita on väkisin väännetty joka kunnalle joku oma pikku laji.

Vittu tuo on varmasti sairasta. Itse olen hallitsevana Suomenmestarina menossa puolustamaan titteliäni parin viikon päästä suolentopallon mm-kisoihin, joita järjestetään ensi kertaa Haukivuorella.

ToughGrip sanoi:
Vittu tuo on varmasti sairasta. Itse olen hallitsevana Suomenmestarina menossa puolustamaan titteliäni parin viikon päästä suolentopallon mm-kisoihin, joita järjestetään ensi kertaa Haukivuorella.
Eikös ne ole vasta EM-kisat tänä vuonna, ensi vuonna sit MM.. Aattelin lähtee katsomaan, kun en viime vuonna ehtinyt.

ToughGrip sanoi:

Kyseessähän on tänä vuonna EM-kisat. Minkä sarjan voititte viime vuonna? Ihan vaan kiinnostaa, kun itsekkin olin viime vuonna voittamassa tämän ehkä turhimman suomenmestaruuden.

Ihan vaan tälleen teknisessä mielessä; miten sen pienen sählypallon kanssa onnistuu pelaaminen kun näyttää olevan tuon jalkapallonkin kanssa niin ja näin... :eek:

Tommy Gun sanoi:
Ihan vaan tälleen teknisessä mielessä; miten sen pienen sählypallon kanssa onnistuu pelaaminen kun näyttää olevan tuon jalkapallonkin kanssa niin ja näin... :eek:

Se on sellainen "lasten" sählypallo, halkaisija abaut 15cm ja se joustaa aika paljon, ei ole kova kuten normaali sählypallo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom