Suonenvedot - ruokavalio

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tällänen ongelma on seurannut muo koko ajan kun oon treenannut. Oikeastaan jo ihan muutenkin elämässä esim.uidessa aina alkanut vetämään suonta. Varmaan mulla on kohtalotovereita? Magnessiumia syön purkista iltasin. Joskus kun treenasin lujaa ja usein niin koitin vetästä t-lusikallisen suolaa veden kera ennen treeniä. En tiedä auttoiko se vai eikö mulla muuten vaan sillä kertaa vetänyt suonesta. Tänään viimeks peppu-vatsatunnilla veti jalasta. Ilmeisesti myös veden juonnilla on tekemistä tällästen kanssa? Pitääkin koittaa muistaa juoda enemmän vettä. (Minun tapauksessa vissyä koska menee paremmin alas) Ajattelin ottaa keskustelun aiheeksi. Ainiin jotkut sanoo että ottaa 2x magnessiumia päivässä? Jos siitä löytyis vastaus. Voiko olla haittaa jos syö 2x määrän magnessiumia aamulla&illalla ? Pää myös tullut kipeeksi treenatessa voisko nää molemmat kun laskee yhteen olla pelkkä nestehukka ? Kiitos ja toiv.saadaan keskustelua aikaseksi !!

Magnesia 350 on merkki josta 93pros. Magnessiumia. On just loppumas tuo purkki jos joku halpa muu merkki joka olis tehonnu jollain samasta vaivasta kärsivälle ni oloson erittäon kiitollinen jos vinkkaisitte!?!? Sydän on operoitu joten hiukan mietin aina sitä suolan syömistä. :/

Huono magnesium. Osta magnesiumsitraattia. Ja annostuskin voi olla isompi etenkin aluksi.
E. Ja halpa on usein huonoa. Mutta suht edulliseksi tulee Puhdas+ veteen sekoitettava jauhe. Imeytyminenkin siinä hyvä.

D- vitamiini saattaa piristää niin se kannattaa syödä aamulla, magnesium taas väsyttää, joten se kannattaa ottaa illalla. Itselläni unet huononivat kun kokeilin sellaista magnesiumia, jossa oli samassa B-vitamiini, joten en tod suosittele sellaistakaan. Luontaistuotekaupoissa saanee vähintään samantasoista neuvontaa ellei osaavampaakin kuin apteekissa.

Okei. Testaan nyt alkuun tollasta kun magnesiumCit ja d vitamiinin otin aamulla. Hyvä että sanoit d:n piristävästä vaikutuksesta vaikka olishan se pitänyt arvata kun eiks auringosta saa d:tä ainakin väitteiden mukaan!? :) Ainakaan tänään ei vetönyt suonta jalasta treenatessa! Ja siin oli kyykkyjä cx:ssä joiden aikana yleensö alkaa vetää suonta.

Työnnän nyt lusikan tähänkin soppaan. Itselläkin tuli ekana (luonnollisesti) mieleen tuo magnesium sitraattimuodossa.

Itselläni on aina välillä ollut tuota suonenvetoa niin kauan kuin muistan. Minulla se ilmenee yleensä vain silloin, kun joudun ojentamaan nilkan ihan suoraksi. Alkaa "keski"varvas vetämään itseään suorana jalkapohjan alle ja voi kun tekee niin :mad:... Harvemmin siis häiritsee punttitreeneissä, mutta esim. tanssiharkoissa nilkanojennuksineen ja polviseisontoineen kyllä.

Itselläni tuo alkaa yleensä vaivaamaan vasta treenin loppupuolella, etenkin jos on hikoillut kuin pieni sika. Olen tavannut lisätä hieman ruususuolaa juomaveteen. Ihan pieni hippunen riittää, ns. veitsenkärjellinen, vajaan litran juomapulloon. On muuten kesäkuumalla mielestäni ihan ehdoton treenissä kuin treenissä kun hikoilu on normaalia kovempaa. Ruusuolaa käytän, kun se mielestäni jopa maistuu hyvältä. Kait se normaali pöytäsuolakin ajaa saman asian, mutta ajatus sen mausta koko treenin ajan - yök.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom