Suomi-räp uutuudet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No ei se mitään, tuskin siltä suunnalta muutenkaan mitään hyvää tulee ;-)))
Pyhimyksen uusin tilattu, rantautuu kotiovelle näillä näkymin 25.3
Cheekin levy tulee ulos toukokuussa.

Kopsahti Huge L:n levy tänään postiluukusta. Päräyttätävää settiä ! Tukekaa suomalaista ja poistakaa monspin nettikaupasta tuo kiekko.

Kopsahti Huge L:n levy tänään postiluukusta. Päräyttätävää settiä ! Tukekaa suomalaista ja poistakaa monspin nettikaupasta tuo kiekko.

Tavallisesti en koskaan kuuntele suomiräppiä, mutta nyt ihan huviksee kuuntelin pari kappaletta yyytyybist. En oikeasti voi tajuta miten kenenkään mielestä toi oli päräyttävää settiä? Sanotuksissa ei ole mitään järkeä, ja pitääkö joka virkkeen rimmata edellisen kanssa? Sanat ovat tyyliin: minulla on varvas, hevosen kalun maku karvas? Taivaalle lentää lokki, ja keittiössä työskentelee kokki? Jätkä räppää ihan ohi biitistä, eikä mitään flowta räpissä... :down:

Sanat ovat tyyliin: minulla on varvas, hevosen kalun maku karvas? Taivaalle lentää lokki, ja keittiössä työskentelee kokki?

Nyt ImAJ kynää käteen ja riimejä kirjottelemaan. Diippii shittii.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse pari kertaa nyt Loppuasukkaan kuunnellut, vaatii todellakin vielä lisää kuuntelua ennen kuin mitään syvällisempää arviota voi laittaa.. Persepolis ja Davidism ainakin helvetin kovia raitoja. Persepolis potki myös livenä kovaa, juuri levynjulkkarikeikalta saavuin himaan.

Asan Loppuasukas oli kyllä juuri sitä Asaa. Mainio levy. Myös Kapasiteettiyksikön KY:ta odottelen melko innolla, en niin niitä 3 uutta biisiä, vaan enemmänkin sitä 36 sivusta kansilehtee. Tasis on muuten aika massiivisen kokonen!

Salomahaa lainaten: sä et vaan tajuu :)

vastaanpas tuohon viestiisi Huge L:än nerokkaalla sanoituksella: "Mä oon makeelle karvas, joskus tartun asioihin kiinni ku street-team-tarra". Pojalla on lyriikat hallussa, ei edes Kalle Havumäen lyriikat pääse lähellekkään tota :jahas:

vastaanpas tuohon viestiisi Huge L:än nerokkaalla sanoituksella: "Mä oon makeelle karvas, joskus tartun asioihin kiinni ku street-team-tarra". Pojalla on lyriikat hallussa, ei edes Kalle Havumäen lyriikat pääse lähellekkään tota :jahas:

Kannattaa ehkä hitusen enemmän tutustua tohon hugen ja moden tuotantoon ennen ku tommosia lähet huutelemaan:thumbs:

Itse en ole hirveesti tykänny ikinä suomiräpistä, mutta nyt tykästyny ihan helvetisti Jonttiin & Shakaan.

Back
Ylös Bottom