Yksinkertaisesti liian vähän mainstream-henkinen. Paremmilla taustoilla iskis läpätkin paremmin.
Taustat on just päälliköt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksinkertaisesti liian vähän mainstream-henkinen. Paremmilla taustoilla iskis läpätkin paremmin.
Kopsahti Huge L:n levy tänään postiluukusta. Päräyttätävää settiä ! Tukekaa suomalaista ja poistakaa monspin nettikaupasta tuo kiekko.
Sanat ovat tyyliin: minulla on varvas, hevosen kalun maku karvas? Taivaalle lentää lokki, ja keittiössä työskentelee kokki?
Tänään on tullu Asan loppuasukas kauppoihin.
Salomahaa lainaten: sä et vaan tajuuTavallisesti en koskaan kuuntele suomiräppiä, mutta nyt ihan huviksee kuuntelin pari kappaletta yyytyybist... päläpäl
Salomahaa lainaten: sä et vaan tajuu
vastaanpas tuohon viestiisi Huge L:än nerokkaalla sanoituksella: "Mä oon makeelle karvas, joskus tartun asioihin kiinni ku street-team-tarra". Pojalla on lyriikat hallussa, ei edes Kalle Havumäen lyriikat pääse lähellekkään tota :jahas:
Ihanan kesähenkinen. Sanokoot kuka tahansa, että tuo on paskaa nuun muhun iskee silti ihan kybällä.Cheek-liekeissä on mahtava kappale!