Suomi-räp uutuudet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä Cheekin kappaleet mitään lyyrisiä riemuvoittoja ole mutta on kyllä aivan susipaska kaikinpuolin tuo Keekin uusin biisi

Ai se missä on Ville Galle ja joku naikkonen mukana? Se oli kyllä aivan paska eikä edes yhtään Cheekin tyylinenkään.

- - - Updated - - -

Täs on hyvä rallatus:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onpas hienot hiukset Tippa-Teellä !

Jos et Uniikista tykkää, ni kato ny ees kuinka muijat sheikkaa perseitä....

Muutenhan tuo on ihan jees, mutta tuo kertsi on vaan vitun dorka :D

Toimiva video.

Mikäs biisi se on ku ny radiosta tullu sellasta kunnon moottoriturpa suomihoppia missä kertsis ne hokee jotakin "bumppaa dunkkaa bumppaa dunkkaa"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Täs videos varmaa meikän ekoi räbäily sähellyksii tärkeempää on sanoma. Joka välittyy parhaite ku kattoo videon ja kuuntelee sanoi :)

En tiedä, kuinka uudeksi voi tätä Brädin aamupala-kappaletta sanoa, mutta nyt ihan oikeasti käsi ylös, jos siitä pitää.

Olen ehkä huumorintajuton, mutta mä en jumalaare käsitä sen biisin ideaa. En kyllä käsitä sitä Brädin uimaan-biisinkään ideaa. Sanomaa on tasan nolla molemmissa, tässä aamupalassa on joku jäätävä "gangsta"-meininki vielä mukana. En mä tiedä, pitääkö tässä itkeä vai nauraa.

Feattina vielä Nikke Ankara. Kertokaa tästäkin nimestä se huumori, kiitos. Mun mielestä ensinkin ankara-sanan käyttö taiteilijanimessä tuo mieleen jonkun nekalalaisen ug-räppärin, joka koittaa parantaa maailmaa, mutta tämä jätkä feattaa myös Robinia. Siinä sitä ankaraa.

Onko tuossa aamupala-biisissä oikeasti jotain sisältöä vai onko tähän nyt vaan tultu, kun radiokanavat soittavat nykyään kohtuullisen "pinnallisia" kappaleita? Pinnallisella siis tarkoitan sitä, että tehdään mahdollisemman helppoa musiikka, jossa ei oteta kantaa mihinkään.

Olen puhunut. Onneksi on vielä Notkea Rotta.

Back
Ylös Bottom