Suomi-räp uutuudet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ymmärtääkö joku tuota Evil Stöön räppiä? Sehän taitaa olla ihan kohtuu suosittu mutta mä en pysty käsittämään miksi. Niin flegmaattinen räppityyli eikä pysy edes tahdissa. Raimo on ainut joka saa räpätä noin "huonosti".

Se on vähä niiku se idea eli tehdään kieliposkessa. Memphis räppiä tarkemmalta nimitykseltään. Omasta mielestä hyvää vaihtelua näihin Rähinä recordsin omahyväsiin ja tylsiin "artisteihin".

Kyllä mä sen tiedän että on ideana tehä erilaista mutta silti mun mielestä aika paskaa. Kuuntelen melkein pelkästään räppiä ja oikeastaan aina haen siitä hyvää fiilistä/agressiivisuutta treeniin. Tuosta en saa kumpaakaan. Noh, jokaiselle jotakin. Ja rähinästä voi kuka vain sanoa ihan mitä tahansa mutta silti Brädi ja TPH on parhaimpia sylkijöitä Suomessa. Spektiki aika kova.

Edit:
Heitetääs ny tämä tähän kun kohtuu uutta on. Vaikka en Lahdesta olekkaan niin kyllä pää nyökkää tämän tahtiin ja voin vaan kuvitella millasta fiilistä lahtelaiset saa tästä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ymmärtääkö joku tuota Evil Stöön räppiä? Sehän taitaa olla ihan kohtuu suosittu mutta mä en pysty käsittämään miksi. Niin flegmaattinen räppityyli eikä pysy edes tahdissa. Raimo on ainut joka saa räpätä noin "huonosti".

Uudet stööt ei oikeen uppoo enää. Sen sijaan RoopeKoon grimet ja rumpukonesoundit, voi pojat, uppoo! Kräkkäränkän videokin toimii.. Tilasin levyn pillerin muotoisena usb-tikkuna :).

Einoltakin tuli uutta, Multiversumin huipentuma | Eino Antiwäkki

[video=youtube_share;OhR5lTJt6SA]http://youtu.be/OhR5lTJt6SA[/video]

Lieminen - Tääl on Lieminen feat. Davo & Edu

Party time, excellent.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[video=youtube_share;OhR5lTJt6SA]http://youtu.be/OhR5lTJt6SA[/video]

Lieminen - Tääl on Lieminen feat. Davo & Edu

Party time, excellent.

Just tulin kattoon että onko joku kerinnyt jo linkittään tämän mut perhana, oli näköjään :D

En yleensä kuuntele edes mitään räppiä mitä ei NRJ :n ulkopuollella soiteta, mutta nyt kolahti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom