Suomi-räp uutuudet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos niitä on jenkeissä tasan kolme aktiivista tällä hetkellä, eli Snoop Dogg, 50 Cent ja Ice Cube, kertonee kaiken. Rap-gangsta siis kyseessä, sellainenkin on olemassa. Ja jos joku ajatteli lisätä tuohon listaan jonkun P4G 24Rimz Hustlaz tai Haya Conchilado MURDAZ- ryhmän, niin ollakseen rap-gangsta pitää myös tehdä hyvää musiikkia.

Jos joku taaseen ajatteli tulla muistuttamaan etteivät he ole oikeita gangstoja, kiitos tiedän kyllä.

E: Tulee Petristä muistot mieleen, vein meinaan koulun levyraatiin Petriä vuotena 2001.

Jos niitä on jenkeissä tasan kolme aktiivista tällä hetkellä, eli Snoop Dogg, 50 Cent ja Ice Cube, kertonee kaiken. Rap-gangsta siis kyseessä, sellainenkin on olemassa. Ja jos joku ajatteli lisätä tuohon listaan jonkun P4G 24Rimz Hustlaz tai Haya Conchilado MURDAZ- ryhmän, niin ollakseen rap-gangsta pitää myös tehdä hyvää musiikkia.

Jos joku taaseen ajatteli tulla muistuttamaan etteivät he ole oikeita gangstoja, kiitos tiedän kyllä.

E: Tulee Petristä muistot mieleen, vein meinaan koulun levyraatiin Petriä vuotena 2001.

Yhteenvetona, viihdetaiteilija on gangsta. Miksi Julma Henri ei ole tällainen?

Cheekiltä uusimpaa, tais ilmestyy joskus toukokuussa. Hyvin onnistuit bongaamaan ainoat hyvät kappaleet kyseiseltä lätyltä (jos paljon soitettua jos mä oisin sä ei lasketa).

Itse ei edes paljon tule suomi-räppiä kuunneltua, mutta nämä kaksi Cheekin kappaletta on kyllä yllättävän hyviä ollut.

E: hyvä musiikki on aina hyvää :)

l_8e9d2851bfe740fe9165bfe00c3d91c5.jpg

Ei ehkä uutta, mut itelle iskee tää tällä hetkellä!

http://www.youtube.com/watch?v=nwW9iDyCKiQ&feature=related

Voittaa kyllä julma-henrit, cheekit ja asteet 6-0.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä vähä tuo Henrin ja Kasperin levyn pointti hukassa. En mä tuosta oikein muuta voi sanoo, kun et paska levy ja lievästi kusipäistä toimintaa olla infoomatta, et tällä kertaa ei tulekkaan musiikkia vaan 16e kuunnelmalevy. Olis hauska kuulla herroilta joku pseudointellekti kommentti kyseiselle tempaukselle.

Basson foorumilla joku kirjoittaa näin:
"Haha.. Ensin jengi laulaa muna pystyssä messissä kun Henkka ja kumppanit räppää kaikenlaisesta hustlaamisesta ja ryöstämisestä ym. Sitten kun käy ilmi että Henkka pystyy tekemään saman myös Sinulle ja muille täysin tuntemattomalle spedeille jotka luulevat olevansa yhtä kovia jätkiä ihan vain sen takia että omistavat pari Henkan levyä, niin sitten alkaa se itku ja hampaiden kiristys.

Hieno veto Henkalta! Ja täysin "linjan" mukainen -miksi Henkan pitäisi välittää vittuakaan siitä mikä joku random teini kelailee hänen musiikistaan?"

Muistaakseni tälläkin foorumilla joku tituleerasi Henrin neroksi. :lol2:

En oo ostanut ko. levyä enkä muutenkaan pahemmin kuunnellut, mutta siitä keskustelusta mitä levy on herättänyt, olen saanut semmosen käsityksen että Henri onnistui yrityksessään.:)

Onha noita Henkan nerouteen uskovia puolustelijoita joo ja levy herättää mitä mielenkintosempia mielipiteitä suuntaa jos toiseenkin. Oma teoriani on, et Henkalta pääs kakit housuu kun odotuksia rupes kasaantuu AQF levyn jälkee ja päätti sit tehdä tuommosen viritelmä. Ähkyrecords kusi levystä infoomisen ja soppa on valmis.

Hyvää kamaa tää Uniikin uusin. Varmaan ainoot kappaleet joita ei viitti kuunnella ni on noi jossa feattaa Illi ja Jimi Pääkallo. Ei oo vaa tarpeeks uskottavia ja Illi ny muutenki pilaa biisin kuin biisin (mm. sen Jos mä oisin sä Rähinäremix).

Siis suomi rap ja muuteni rap on niin anaalista. Petri nyykoooordi on ainoo mit viitsii kuunnella, jos sitäkään.
Tässä on taas näitä järkeviä kommentteja jotka antavat ketjulle sankollisen uutta ja jännää sisältöä. :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom