Ai että sanat Suomi, nähtävyydet ja tekemistä pitäisi änkeä samaan lauseeseen..
REPS!! :lol2:
REPS!! :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyviä kesävinkkejä löytyi tästä ketjusta, mutta talvituristeille on lähinnä ehdotettu Lappia ja pilkkimistä. Saan ulkomaanvieraita (nuoria miehiä Belgiasta) muutamaksi päiväksi helmikuussa ja pitäisi keksiä heille/meille ohjelmaa max. 200km:n säteellä Turusta. Pääkaupunkiseutu on pois laskuista, he jatkavat matkaansa sinne omatoimisesti.
Vaihtoehtoja tällä hetkellä:
- Kävelyä, avantouinti ja hernekeitot Turun Ruissalossa
- Murtsikkasukset vuokralle ja hiihtämään
- Luistimet vuokralle ja kentälle luistelemaan, kaakaot termariin
- Naantalissa meren jäällä on joskus voinut retkiluistella - onkohan mahdollista tänä talvena?
Nämä vaihtoehdot ovat erittäin yksipuolisia, näistä voisi valita 1-2. Ne ovat ajanvietettä mistä itse tykkään, mutta en ole kovinkaan varma vieraistani. Ongelmaksi saattaa myös muodostua varusteet - farkuissa ei ole paras hiihtää. Onko avantouinti liian extremeä? Itse en ymmärrä kulttuurin päälle laisinkaan, mutta jotain muutakin kuin luontoa heille pitäisi varmasti näyttää.
Tarjoaako talvinen Tampere mitään turistille?
Hyviä kesävinkkejä löytyi tästä ketjusta, mutta talvituristeille on lähinnä ehdotettu Lappia ja pilkkimistä. Saan ulkomaanvieraita (nuoria miehiä Belgiasta) muutamaksi päiväksi helmikuussa ja pitäisi keksiä heille/meille ohjelmaa max. 200km:n säteellä Turusta. Pääkaupunkiseutu on pois laskuista, he jatkavat matkaansa sinne omatoimisesti.
Vaihtoehtoja tällä hetkellä:
- Kävelyä, avantouinti ja hernekeitot Turun Ruissalossa
- Murtsikkasukset vuokralle ja hiihtämään
- Luistimet vuokralle ja kentälle luistelemaan, kaakaot termariin
- Naantalissa meren jäällä on joskus voinut retkiluistella - onkohan mahdollista tänä talvena?
Nämä vaihtoehdot ovat erittäin yksipuolisia, näistä voisi valita 1-2. Ne ovat ajanvietettä mistä itse tykkään, mutta en ole kovinkaan varma vieraistani. Ongelmaksi saattaa myös muodostua varusteet - farkuissa ei ole paras hiihtää. Onko avantouinti liian extremeä? Itse en ymmärrä kulttuurin päälle laisinkaan, mutta jotain muutakin kuin luontoa heille pitäisi varmasti näyttää.
Tarjoaako talvinen Tampere mitään turistille?
Porvoo on mahtava idea muille (kiertelyä vanhassa kaupungissa, suklaanmaistelua Brunbergilla, Suomen parhaita etanoita Timbaalissa, talvella kuumaa juomaa Paahtimossa ja kesällä erikoisoluita jokilaivalla...), mutta itse en taida vieraitteni kanssa ehtiä Porvooseen saakka.Jos historia ja kulttuuri kiinnostaa, niin vanhaa Porvoota suosittelen.
Jos vieraasi ovat jalkapallon ystäviä niin vie ne Logomoon katsomaan jalkapalloaiheista näyttelyä. Liittyy Turun kulttuuripääkaupunkihärdelleihin ja on kaiken lisäksi ilmainen. Näyttely on ilmeisesti UEFAn kokoama ja on ollut esillä muuallakin maailmassa.
http://mobilekustannus.fi/tapahtuma/33992
Eihän tuota edes kehtais turistille sanoa että tuollainen on suomessa, sana jalkapallo ja SUOMI eivät jotenki sovi yhteen, eihän täällä edes tiedetä mikä on jalkapallo :D