Suomi-englanti käännösteksti, vuoden vipit!

Joku täällä toteutti samantyylisen homman jo viime syksynä eli luotan minäkin palstan osaajiin.
Eli nyt hakusessa englannin kielen osaaja, joka kääntäisi tämän vuorokauden aikana n. 15 lauseen pätkän suomesta englanniksi. Jonkun verran teknisiä sanoja projektityöhön liittyen. Saisin sen itsekin ymmärrettävään muotoon, mutta jos rupean kielioppia hiomaan niin ei riitä tämä vuorokausi.. :nolo:
Jos joku ystävällisesti homman hoitaa niin vuoden vipit pakkikselle lähtee siitä hyvästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisit ehkä laittaa sen pätkän näkyville niin eiköhän se onnistu.

Mutta jos et halua niin lähetä mulle privana niin yritän. Tietysti jos on jotain ihan ubervaikeeta terminologiaa niin saattaa mennä sormi suuhun mullakin. :david:

Ilmoittaudun palvelukseen! Jos sopii, laita vaikka tonne mun huuhaa-osoitteeseen, tehty nigerialaiskirjeisiin vastaamiseksi, älä ihmettele ;) eli: oil_trader_international AT yahoo DOT co DOT in

Oon nyt pari tuntia poissa mutta tuon mittaisen tekstin kääntämiseen ei kauaa mene mikäli ei mitään huimaa muinaisarkeologian sanastoa tarvitse.

Voisit ehkä laittaa sen pätkän näkyville niin eiköhän se onnistu.

Mutta jos et halua niin lähetä mulle privana niin yritän. Tietysti jos on jotain ihan ubervaikeeta terminologiaa niin saattaa mennä sormi suuhun mullakin. :david:

Mä laitan sen privana sulle. Ei ole mitään vaikeita termejä, eikä se tarvitse olla tismalleen sanasta sanaan käännös. Eli pieniä oikomisia saa tehdä, kunhan sävy ja ajatus pysyy oikeana.

edit. Kiitokset Izzman, lähetän tekstin sulle siinä tapauksessa jos Munqi ei onnistu :)

edit.2 Munqi, tarvis sun e-mail osoitteen..?

Täällä kanssa halukas \o/ Vieläkö on tarjousvoimassa? Privaa vain jos on kelpuutettava.

15 lausetta on niin vähän, että voithan sä kilpailuttaa eli kaikki kääntää ja valitset yhden ja valitulle vuoden privat :)

15 lausetta on niin vähän, että voithan sä kilpailuttaa eli kaikki kääntää ja valitset yhden ja valitulle vuoden privat :)

Juu no käyhän tuokin, tosin ehkä reilumpaa että Munqi saa tehdä homman kun ekana ilmoittautui. Tosin ei oo vielä mitään osoitetta mihin lähettää sille.
Lähetän tekstipätkän sullekin, mutta varaudu siihen, että saatat tehdä turhaa työtä :)

Kiitokset tässä vaiheessa apua tarjonneille. Täytyy tässä vaiheessa laittaa tilanne jäihin ja katsoa saako ensimmäiset halukkaat käännöksen tehtyä. Pahoittelut heille mahdollisista kielioppivirheistä ja kömpelöistä lauseista suomenkielisessä pätkässä.. :rolleyes:

Haluatko toisen käännösvaihtoehdon samaan kyytiin?

laita tulemaan.

Kiitokset tässä vaiheessa apua tarjonneille. Täytyy tässä vaiheessa laittaa tilanne jäihin ja katsoa saako ensimmäiset halukkaat käännöksen tehtyä. Pahoittelut heille mahdollisista kielioppivirheistä ja kömpelöistä lauseista suomenkielisessä pätkässä.. :rolleyes:
.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom