Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin vie kysyny mistä niitä korkeapohjaisia kenkiä löytyy, kun tommosessa porrasnostossa ei omat mittasuhteet riitä millään.
Olis se hienoo tulla vielä kokeileen mut pahin este on oikea polvi. Rustot on niin pahasti kuluneet että isoilla kuormilla ja vielä liikkeessä hajottas sen varmasti lopullisesti. Se on jo operoitu 6 kertaa ja maaliskuussa olis ollu taas leikkaus mut en mennyt.
Normaalia jokapäiväistä elämää kun toi ei haittaa niin ei viitti ottaa riskiä vaikka mieli tekis;)
Täytyy myöntää että -06 kun polvi vielä kesti, kävi mielessä että kerran vielä vaffamies sm:ät. Mut sit se alkoi äityä niin pahaks että aloin poraileen;)
Toi nuorempi tietty olis varmaa siin kunnos et voiskin käydä kisat läpi.
T: Suomen, voittamaton, Mestari
Tohon kenkähommaan, hanki tukevat varrelliset esim.Catepillarit, niitä itse käytin ja auttaa sen muutaman senttiä;)
Mikä oikeusmurha se on jos mulle saatiin aika??? Mua kellottaneen kaverin kello kun ei ollut lähtenyt lainkaan päälle.
Sitten se tarkistettiin videolta ja saatiin mulle aika. Korjaus ja anteeksipyyntö oli myös seuraavassa Bodaus-lehdessä koko kansan nähtävänä.
Mokahan oli kellottajan mutta aika saatiin ja oikea järjestys. Ja luulis tollasis kisois olevan ns.vara-ajanottaja tai jotain.
Olisiko sun mielestä ollut oikeusmurha jos mulle ei olis saatu aikaa? Tässä oli kuitenkin kyseessä Suomen Mestaruus joten eikö se ole vähintä että kaikille ollaan tasavertaisia. Suoritin lajin hyväksytysti mut ajanottaja nukkui.