Suomen voimakkain mies -105kg 2010

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olisin vie kysyny mistä niitä korkeapohjaisia kenkiä löytyy, kun tommosessa porrasnostossa ei omat mittasuhteet riitä millään.

Itse olen 171cm ja ihan hyvin riitti mittasuhteet, monella pidemmällä kaverilla jäi palikat puolitiehen? Selkään ruutia kunnolla niin et tartte mitään vippaskonsteja...

Zone-sarja -42%
Olis se hienoo tulla vielä kokeileen mut pahin este on oikea polvi. Rustot on niin pahasti kuluneet että isoilla kuormilla ja vielä liikkeessä hajottas sen varmasti lopullisesti. Se on jo operoitu 6 kertaa ja maaliskuussa olis ollu taas leikkaus mut en mennyt.
Normaalia jokapäiväistä elämää kun toi ei haittaa niin ei viitti ottaa riskiä vaikka mieli tekis;)
Täytyy myöntää että -06 kun polvi vielä kesti, kävi mielessä että kerran vielä vaffamies sm:ät. Mut sit se alkoi äityä niin pahaks että aloin poraileen;)
Toi nuorempi tietty olis varmaa siin kunnos et voiskin käydä kisat läpi.

T: Suomen, voittamaton, Mestari :)

No hö, taidetaan mennä kaikki parsitut vanhukset vain rollaattorilla katsoon kisoja :)

Vanhana Janakkalan miehenä pitää sen verran sanoa, sun kolmesta mestaruudesta 2 on muistaakseni kiistattomia ja kolmas perustui johonkin älyvapaaseen järjestäjien mokaan kellotuksessa, jonka jälkeen kisan alkup. voittaja J.Sohlman meni lopun kisaan olemassa olleen tiedon mukaan..sitten jälkikäteen videokellotusten mukaan tultiin hakeen pokaalia pois, mikä mun mielestä oli oikeusmurha..Mutta eihän se sun vika ollut, vaan pahin moka järjestäjiltä kevyen sarjan kisoissa kautta aikain.

Tohon kenkähommaan, hanki tukevat varrelliset esim.Catepillarit, niitä itse käytin ja auttaa sen muutaman senttiä;)

Mikä oikeusmurha se on jos mulle saatiin aika??? Mua kellottaneen kaverin kello kun ei ollut lähtenyt lainkaan päälle.
Sitten se tarkistettiin videolta ja saatiin mulle aika. Korjaus ja anteeksipyyntö oli myös seuraavassa Bodaus-lehdessä koko kansan nähtävänä.
Mokahan oli kellottajan mutta aika saatiin ja oikea järjestys. Ja luulis tollasis kisois olevan ns.vara-ajanottaja tai jotain.
Olisiko sun mielestä ollut oikeusmurha jos mulle ei olis saatu aikaa? Tässä oli kuitenkin kyseessä Suomen Mestaruus joten eikö se ole vähintä että kaikille ollaan tasavertaisia. Suoritin lajin hyväksytysti mut ajanottaja nukkui.

Onneksi Harrille olkoon vaan vielä. Painot lensi lavalle näytös tyyliin. Ei semmosia selkä voimia ole juuri kellään. Ite olen ollu 172cm, mutta kasaan on viime mittausten mukaan menny sentin. Kiitoksia Jarille vinkistä.

Tohon kenkähommaan, hanki tukevat varrelliset esim.Catepillarit, niitä itse käytin ja auttaa sen muutaman senttiä;)

Mikä oikeusmurha se on jos mulle saatiin aika??? Mua kellottaneen kaverin kello kun ei ollut lähtenyt lainkaan päälle.
Sitten se tarkistettiin videolta ja saatiin mulle aika. Korjaus ja anteeksipyyntö oli myös seuraavassa Bodaus-lehdessä koko kansan nähtävänä.
Mokahan oli kellottajan mutta aika saatiin ja oikea järjestys. Ja luulis tollasis kisois olevan ns.vara-ajanottaja tai jotain.
Olisiko sun mielestä ollut oikeusmurha jos mulle ei olis saatu aikaa? Tässä oli kuitenkin kyseessä Suomen Mestaruus joten eikö se ole vähintä että kaikille ollaan tasavertaisia. Suoritin lajin hyväksytysti mut ajanottaja nukkui.

Se oli molemmissa tapauksissa oikeusmurha toista kilpailijaa kohtaan - ko. lajin jälkeen pisteet oli jotenkin ja ne vaikuttivat Sohlmanin loppusuorituksiin (oliko se nyt renkaassa, missä se aikamoka oli ja Jape oli sun jälkeen tekemässä ja otti löysästi kun oli infottu sun "aika" antoi mahdollisuuden ottaa löysemmin..jos oikea aika olisi ollut heti tiedossa, niin luultavasti Sohlmanin suoritus olisi ollut erilainen, samoin sijoitus mutta sitä ei voi enää tietää kukaan... eli jos olisi ollut varakello tai videotarkistus heti lajin jälkeen (kuten esim. SVM kisassa on joskus käynyt), niin se olisi ollut kaikkein paras ratkaisu, mutta kuten jo aiemmin sanottu, niin järjestäjien suurin moka se oli kautta aikojen ja siitä syystä esim. itellä oli aina tärkeissä kisoissa "takamies" kellottamassa, että tuomarin/ajanottajan kello on edes vähän oikeessa ajassa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom