Suomen Vahvin Mies 2011

Näköjään kisat tulossa Vammalassa, sastamalassa 27-28.5.11

Onko ketä lähdössä?

Lajit:

Viikinkinosto
Voimaporras
Mönkijän veto
Kivennosto
Kottikärryn työntö
Säkkien lastaus

Naisten lajit

Viikinkinosto
Farmarikävely
Köysirata
Kottikärryn työntö
Yhdistelmälaji (voimaporras ja renkaan pyöritys)
Säkkien lastaus

Temboo: Kato jotain ensimmäisiä Suomen vahvin nainen kisoja..siellä on ollut moinen..aika hyvä voiman mittari..samoin ku voimaporras joka on yli 50 senttiä korkea..

Temboo: Kato jotain ensimmäisiä Suomen vahvin nainen kisoja..siellä on ollut moinen..aika hyvä voiman mittari..samoin ku voimaporras joka on yli 50 senttiä korkea..

Hei, selventäkää mulle nyt minkälainen laji tämä köysirata on? En löytänyt juutuubista :D

Jos Jyväskylään mennessä mahdollisuudet maailmanmestaruuteen ovat menneet, niin tietenkin mennään SM:iin. Niin minä teen, jos kerran kaksi isoa kisaa on pakko änkeä samalle päivälle. Tämä on just tätä tyypillistä voimamies touhua.

noh tuohon vois lisätä, että ainakin minun kohdalla on menny niin SM titteli kuin MM tittelikin, ois vaan kiinnostanut kummassakin käydä kisaamassa. Lisäks itellä ei ois kuin 12km Jkl kisapaikalle.

Mulla SM:en arvo tippui viimeistään siinä vaiheessa kun otetaan kisa osaksi Suomen Cup:a, johon se EI MISSÄÄN NIMESSÄ kuuluisi ja toisekseen, laitetaan kyseiseen kisaan tuplapisteet..kilpailijoiden kalastelua..ei muuta.. Kyllä SM:ät pitäis olla SM:ät, eikä mitenkään Cup:iin liitettynä!!
Kai Suomen Vahvin Mies RY on maksanut sitten tupla Cup maksunki, kun kerta tupla pisteetkin on..

Mulla SM:en arvo tippui viimeistään siinä vaiheessa kun otetaan kisa osaksi Suomen Cup:a, johon se EI MISSÄÄN NIMESSÄ kuuluisi ja toisekseen, laitetaan kyseiseen kisaan tuplapisteet..kilpailijoiden kalastelua..ei muuta.. Kyllä SM:ät pitäis olla SM:ät, eikä mitenkään Cup:iin liitettynä!!
Kai Suomen Vahvin Mies RY on maksanut sitten tupla Cup maksunki, kun kerta tupla pisteetkin on..

Jännä ois tietää ketkä ja missä Cup homma SM kisojen yhteyteen on neuvoteltu!! Ja mihin hintaan. Nämä kaksi vanhempaa herraa ovat tienanneet tällä kisalla kymmeniä tuhansia euroja!!!!!!! Josta kisan voittajan osuus on ollut naurettava.

Jos ei ketään osallistujia tule niin nummisuutari ja suonenveto voi mitellä keskenään voimiaan köysiradalla.

miksi on menty sotkemaan suomi cup ja sm kisat keskenään .mieleen tulee ensimmäiseksi raha!! ja seuraavaksi perustetaan kai voimamiesten suomi cup ry jonka hallituksessa istuu vanhat herrat ja tahkoo rahaa joka kilpailusta.

topif on tuossa kommentissaan oikeassa.menkääs katsomaan porin cup kisaa niin tiedätte että jätkät tekee homman hienosti ja homma toimii.se vanha herra joka on kuuluttajana joka vuosi niin on täysi kymppi kyseiseen hommaan:)pitäkää suomi cup omana kisanaan ja sm omanaan :)

ajattelin aikani kuluksi että jos lähtis katsomaan kisoja la jolloin on miesten kisa.naisten kisa täytyy kattella telkusta mutta katia kumminkin veikkaan voittajaksi jos osallistuu:)ketkä on osallistumassa miesten kisaan? vai jatkuuko boikotointi edelleen? ei viittis turhaan ajella jos paikalla ei ole kuin älli ja tälli:)

suomen vahvin mies ry lainaus:kilpailijat: janne aimasmäki.jonne illikainen.mika jaakola.jarno jokinen.pedro karlsson.jussi laakso.timo laine.marko lönnqvist.antti mourujärvi.tomi nyman.henri peiponen.janne rahikainen.teemu uutela.marko valo.kirmo varvikko.patrik wretdal.siinä kilpailijat suomen vahvin mies 2011 kisaan.

Juha-Matti Järvi ei näköjään osallistu.

Antaa välillä muidenkin voittaa.

Jos osallistuisi niin voittajasta ei olisi pienintäkään epäselvyyttä :rock:

Back
Ylös Bottom