Suomen suurin pizza

Onko tuo haaste miten pitkään voimassa?
Ensi viikolla lomailen Oulussa päin, joten voisi käydä kokeilemassa miten paljon maha vetää pizzaa dieetin jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hullu inkkari sanoi:
Uskon että kyseessä on ikihaaste, sillä kyseessähän on pizzojen kuningas. Nimittäin SUPERKUNINGAS!!!
minun mielestänikin tuo on ikihaaste, sillä tuosta on ollut lehdissä(paikallis) juttua jo vuosia sitten ja silloinkin oli joku haaste päällä kokoajan.

2 kaverin kans käytiin yrittämässä about vuosi sitten Superia! 30 minuutissa söimme mahamme täyteen ja pitsaa jäi syömättä noin 1 normi pitsan verran. Loppu ei menny alas sitten millään. Toi Superihan vastaa about 13 normi pitsaa. Eli söimme jokainen about 4 normi pitsaa vastaavan määrän. :D
Sen jälkeen ei tehny mieli pitsaa muutamaan kuukauteen.

Paikan omistaja kertoi, että Superhaasteessa on onnistuttu 3 kertaa vuoden sisällä.

Nykyään kun tilaan pitsan niin otan yleensä perhepitsan ja syön sen yksin... :kuola:

Jos isommalla porukalla menee syömään nii tuohan tulee ihan törkeen halvaks. 10 henkeä ja jokainen saa varmasti tarpeeks ison palan pizzaa alle kolmella eurolla. Eikä edes täytteissä ole sitten säästelty. :)

Mun isoveli aka MomentuM on käynyt syömässä tuommoisen superkuningasperhepizzan parin kaverinsa kanssa ton 40 minuutin sisällä. Onhan siinä vitusti sitä syömistä.

Itse söin vasta kolmanneksen tommosesta superkuningasperhepizzasta, kun kavereiden kanssa ostettiin... kyllä mä uskon, että pakkiksen isoiltakin karjuilta onnistuu :)

Tuossa JMiehen kuvassa on ihan selvästi hyperkuningasperhepizza. Superi on vähän pienempi.

Voi jeesus sitä finnin kokoa, mikä Aimolle tuon syömisestä aamulla otsaan puskisi. Ei naamaa näkyisi punaisen loimotuksen takaa. Hesussattana!

Pieni vinkki kaikille jotka tekevät Ouluun pyhiivaellusmatkan pitseria Romeoon syömään kuningas/hyperperhepitsaa:

Ehken ei kannata valita kaikkia täytteitä siitä suolaisimmasta päästä, ainakaan jos aikoo kokeilla kolmen hengen porukalla sitä syöntiskabaa.. Olikohan kaenkky.comissa vai missä lie olikaan juttu syömiskokeilusta, ja tietty täytteenä oli suolaisimmat roippeet ever :)

Mut toisaalta makuasioissahan ei oikein voi toisia neuvoa.

Eikä kannata otta myöskään kostumukseltaan kovin vetisiä täytteitä, kuten tomaattia. Aikoinaan kun kävimme testaamassa Superia niin meidän pitsan keskellä oli sellainen järvi eri täytteiden nesteitä... Ei ollut muuten mitään herkkua.

Superiin pitää ottaa muistaakseni 8 eri täytettä, joten makujen kakofonia on melkoinen. Ei välttämättä mitään herkkua. :urjo:

Vittu mä vetäsin tuon 2 saman tasoisen kaverin kanssa alkupalaks;) nimin. Perhepizza, 2l maitoa ja kilo konvehteja alkupalaks. Eli uskon vakaasti että kahen kovan syömärin kanssa uppois. Tosin toi mainoksen "tule nauttimaan" olis varmaan kaukana totuudesta:D paljon tolla lätyllä muuten on hintaa? ei pistänyt mistään silmään.

Vittu mä vetäsin tuon 2 saman tasoisen kaverin kanssa alkupalaks;) nimin. Perhepizza, 2l maitoa ja kilo konvehteja alkupalaks. Eli uskon vakaasti että kahen kovan syömärin kanssa uppois. Tosin toi mainoksen "tule nauttimaan" olis varmaan kaukana totuudesta:D paljon tolla lätyllä muuten on hintaa? ei pistänyt mistään silmään.

28e. Ei paha siis!

No ei todellakaan. Oisin veikannu että lähemmäs 60e ois mennyt. Tiedä sitten että kuinka laadukasta toi on:kuola:

No se varmaan riippuu aika pitkälti, mitä täytteitä siihen valitsee... :eek:

edit. HAHaaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom