Suomen pelkokerroin

Mä oon kans kahden vaiheilla hakisinko tonne.. Yks suosikkisarjoista mitä tulee seurattua. Mutta taidan odottaa ekan tuotantokauden verran. Vähän huonoja fiiliksiä nelosen tuotannoista vrt. Maajussille morsian vs Sinkkuäidille sulhanen.. Toinen lämmin henkinen, toinen kylmä ja kiero.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon kans kahden vaiheilla hakisinko tonne.. Yks suosikkisarjoista mitä tulee seurattua. Mutta taidan odottaa ekan tuotantokauden verran. Vähän huonoja fiiliksiä nelosen tuotannoista vrt. Maajussille morsian vs Sinkkuäidille sulhanen.. Toinen lämmin henkinen, toinen kylmä ja kiero.

Haitko noihinkin?:D

En.. Mut lähinnä viittasin tähän keskusteluun, ja siihen et toisen tuotantoyhtiön ohjelmat mun mielestä vaan vaikuttaa "kylmemmiltä". Esim. just miljonääri Jussit jne. Tajusitte varmaan pointin.

Heti kun sain kuulla että suomen pelkokertoimeen voi jättää hakemukset niin pakkohan se on yrittää jos vaikka sinne pääsisi:)

Siistiähän toi ois osallistua, koska eiköhän yks osa Fear Factorin vetovoimaa oo just se, että tulee aina mietittyä, miten ite pärjäis vastaavissa tilanteissa. Komppaan kuitenkin Purtsia siinä mielessä, että katotaan nyt millasen version suomalaiset saa show'sta aikaan...

Tosin vielä siistimpäähän se on, jos sinne saadaan joukko pakkislaisia :thumbs:

Hohoho..
Kehonrakennus on niin akkamainen laji ettei sen harrastajilla taida olla Pelkokertoimessa mahkuja.
No, ehkä joku punttimimmi :)

Köyhät tv-yhtiöt kun ei ole varaa maksaa enempää :D

Haha! Montakohan kymppiä on jaossa. Täällä nimittäin on jo itsestään selviä voittajia parin tuotantokauden verran :rolleyes:

...telkussa olo ei kyllä itteä kiinnosta, joten sinällään paska, että tv-sarjoihin haettaessa se on edellytyksenä.

Pelkokerrointa on tullut seurattua ja ainahan sitä miettii, että miten noista tehtävistä itse selviäisi. Nyt ois oikeesti mahdollisuus päästä kattomaan.
Niistä syömishommista en niin välittäis, mut voishan sitä silti lähtä kattomaan.

Saispa ainakin koko suomen kansa hyvää viihdettä, kun meikäläinen ois rimpuleimassa jossakin köyden nokassa. Taitaa vaan olla aika kapea se kohderyhmä, jolla on mahiksia päästä kilpailijaksi. Vähän vaikuttaisi tuo hakemuslomake siltä, että tyotantotiimilla on hakusessa samanlaisia yli-ihmisiä kuin jenkkiversiollakin.
Ei siis oo paljo tsäänssiä tämmösellä laiskalla pullasorsalla tuommosiin geimeihin.

Jaahas, tämähän vaikuttaa siltä, että ohjelma tulee olemaan täynnä pakkislaisia. :D

Nuo temppuosuudet kiinnostaisivat, mutta tunnen itseni sen verran hyvin, että en yksinkertaisesti pystyisi koskaan suorittamaan mahdollista syömistehtävää. Nytkin ohjelmaa katsoessa pyrkii oksennus suuhun noiden kohdalla.

kun on ennenkin näitä tositv-paskoja kierretty niin vois tonnekkin hakea ihan vaan siskon kiusaksi :D

edit. voi harmi se haku olikin jo loppunu.

Huudelkaas jos tulee Neloselta yhteydenottoja aiheeseen liittyen. Omankin hakemuksen vippasin menemään ja noin muualta kuulleena niin teki moni muukin Pakkislainen joka ei tässä ketjussa ole asiasta ilmotellu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom