Suomen oma Justin Bieber

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bleeder
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Viittaan siihen huumorin repimiseen. Kyllä asioille voi nauraa ja kehittää niistä komiikkaa, arvostipa niitä tai ei. Mun mielestä mä pysyin sentään hyvän maun rajoissa - siis jos vertaat tohon perus homo/tapan itteni/vittu mitä paskaa -linjaan.

Taidan olla täältä ainut, joka on eräässä tilaisuudessa päässyt kuulemaan Robinia livenä. Veti muistaakseni pari coveria ja sitten yhden oman biisin suomeksi. Musiikkina ei ihan iske meikäläiseen, mutta en taidakaan olla ihan sitä varsinaista kohdeyleisöä. Levy ilmeisesti tulee ulos tässä keväällä, jostain tälläisesta oli puhetta.

Täähä on hyvä. Oisko tosta punttiversio kun näkee tytön kyykkäävän 140kg mittasyvyyteen?

Kovempi penkki ku 97% pakkislaisista. Veikkaan, et kyykyssäkin tulee vähintään se 150... Hyvin tuota lihaakin on siunaantunut, keep it up girl!

Äh, tätä kuuntelee ehkä kolmasluokkaiset. Nykyiset yläkoululaiset taitaa nauraa ojaan... Mun nuoruudessa joo kuunneltiin Backstreet Boyssia ja mitäliemikäsenytolikaan se Spice Girlsiä, mutta nykynuoret on jo aika valistuneita oman musiikkimakunsa suhteen.

Ei toi enkku kyllä oikeen irtoo vielä, mutta harvalta seikaluokkalaiselta muutenkaan.

Ihan hyvinhan se irtosi ? Tai oikeastaan aika pirun hyvin varsinkin kertosakeessa ja ottaen huomioon etta tyyppi on noin nuori.

Ihan hyvinhan se irtosi ? Tai oikeastaan aika pirun hyvin varsinkin kertosakeessa ja ottaen huomioon etta tyyppi on noin nuori.

Kuunteles vaikka tosta alusta toi take, take, take it all -kohta.

THSEIK TSHEIK...

Muutenkin vähän omia suhuäänteitä ja nyasseja, kun varmaan omaan korvaan kuulostaa siistiltä. Mutta siis ei todellakaan huono veto nuorelta mieheltä ja varmasti kehittyy vielä tuosta hurjan paljon kaikin puolin.

Vitutus joka tosta seuras oli niin kova et sitä haluaa tehä vasaramurhan tai jotain.

Ja pistää siittimen ruotsalaisten musavideotyttöjen emättimeen. :pano:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei toi nyt ees ollut niin paha kuin mitä ajattelin. En kyllä käsitä että miten jotkut jaksaa ottaa niin paljon pulttia Bieberistä tai tästä tyypistä. Antaa poikien tehdä rahaa. Jos ei iske niin, ei sitä ole pakko kuunnella.

Itse en ollut ennen tätä syksyä edes kuullut vielä yhtään Bieberin hittiä, vaikka tyyppi on ilmeisesti ollut jo useamman vuoden pinnalla. Piti ihan mieleenkiinnosta tsekata youtubista, että onko se paskaa ja olihan se. Pysty taas palaamaan takaisin ignore moodiin hyvillä mielin. Sama tän kanssa. Nyt tiedän tyypin ja osaan jo valmiiks jättää linkit klikkaamatta, jos jossain tulee vastaan.

Ei mulla varsinaisesti mitään tuota poikaa vastaan ole musiikin suhteen, mutta olisi ihan mukava välillä nähdä tuon ikäluokan artisteja tekemässä oikeaa musiikkia eikä tuota studiossa 'huippuunsa' viritettyä soundia missä ei ole sitä alkuperäistä ääntä käytännössä enää ollenkaan jäljellä ja sanoitukset on raapustettu vessaistunnon yhteydessä hihitellen. Mut ku ei, se on nyt coolia ja sillä saa chicksejä.

"Oletteko pysähtyneet pohtimaan, mistä tuo viha ja inho kumpuaa? Onko siitä teille jotain hyötyä? Oletteko dissailuun niin koukussa, ettette osaa enää edes lopettaa vaikka huomaattekin ettei se kovin voimauttavaa ole? Vai saako siitä treeniin lisää puhtia, kun ajattelee inhoavasti dorkia hinttareita/kersoja/kynäniskoja/hippejä/työttömiä/neekereitä ja kiroaa ne mielessään syvimpään helvettiin ydinpommilaivueen saattelemana?"
-Buddha666
Turhan harvoinhan sitä tulee suutuspäissään kyseenalaistettua niitä reaktioita. Tulee vaan mentyä apinana-robottina eteenpäin sen kummemmin välittämättä siitä millasta jälkeä nää vittuuntuneisuuden ilmaisut saavat aikaan. Ei sitä jaksa alkaa pohtimaan ylimääräsiä, kun on näissä lihaksissakin jo ihan tarpeeks ylimäärästä hommaa muutenkin. Ja sitäpaitsi, ei se oo mun vastuulla jos joku heikko yksilö murtuu mun sanojen takia. Jos on jyrä, niin sillon kuuluu jyrätä! Ja lujaa, ***kele!

Sillä aikaa kun treenaan neuroottisesti itestäni sen näköstä että kadulla mulle naureskellaan (kun näytän niin jälkeenjääneeltä), skeittijäbät chillaa puistoissa kauniiden tyttöjen ympäröiminä. Missä oikeus?

Turhan harvoinhan sitä tulee suutuspäissään kyseenalaistettua niitä reaktioita. Tulee vaan mentyä apinana-robottina eteenpäin sen kummemmin välittämättä siitä millasta jälkeä nää vittuuntuneisuuden ilmaisut saavat aikaan. Ei sitä jaksa alkaa pohtimaan ylimääräsiä, kun on näissä lihaksissakin jo ihan tarpeeks ylimäärästä hommaa muutenkin. Ja sitäpaitsi, ei se oo mun vastuulla jos joku heikko yksilö murtuu mun sanojen takia. Jos on jyrä, niin sillon kuuluu jyrätä! Ja lujaa, ***kele!

Sillä aikaa kun treenaan neuroottisesti itestäni sen näköstä että kadulla mulle naureskellaan (kun näytän niin jälkeenjääneeltä), skeittijäbät chillaa puistoissa kauniiden tyttöjen ympäröiminä. Missä oikeus?
Ensimmäinen kerta kun joku kommentoi youtube kommenttia pakkikseen?

En ole kohderyhmää joten en kuunnellut kuin vähän alkua. En tykkää, mutta en siis olekaan kohderyhmää. Miksi tällainen herättä noin paljon kritiikkiä? Väliäkö sillä, jos levy-yhtiö teke rahantekotarkoituksessa kersoille myyvää musiikkia, jos ne kakarat kokevat saavansa siitä viihdettä ja rahoilleen vastinetta. Eikös tuossa kaikki voita? Levy-yhtiö ja biisintekijät saa massit, pikkutytöt saa fanitettavaa ja ehkä hetken malttavat kuunnella jotain (vaikkakin sitten meidän aikuisten mielestä paskaa musaa) sen sijaan että katsoisivat 24/7 riemurasian törkyvideoita ja tuo Robinvaimikäsenytoli saa olla hetken parrasvaloissa. Mä en näe tuossa yhtälössä häviäjiä. En edes lasten vanhemmissa, jotka menettävät levyn verran rahaa, sillä se jälkikasvu kuitenkin survoisi senkin viikkorahan jonnekin rahapelikoneeseen tai ostaisi sillä ostarista energiajuomaa. Ei kaiken musiikin tarvi olla niin "aitoa ja sydämestä tulevaa". Jos kysyntä ja tarjonta kohtaa niin mikäs siinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom