Suomen Neito 2007

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Mari seurustelee, mutta on juuri muuttamassa erilleen poikaystävänsä kanssa." - tästä sai kyllä aika hyvät naurut :)

Ei taso tosiaan pahemmin säväytä.

En tiedä, johtuuko se pakkiksesta vai mistä, mutta musta noi kuvat on ihan paskoja. Siis ihan surkeita. Halvalla ja nopeesti tehdyn näköisiä. Miks ne ei voi otattaa kunnon kuvia kerralla?

Essi voittaa, on mun silmään ehdottomasti kaunein kilpailija.. Tosin en tiedä miten brunettina sopii tuohon eloveenatyttö-teemaan.

Minkä perusteella nuo kilpailijat valitaan finaaliin?

Noissakin kuvissa on, että kun kasvoja kääntää niin jopa näyttää hieman erilaiselta. Ihan kivannäkösiä ainakin kolme kpl. Ja Essi on muhku.;)

En tiedä, johtuuko se pakkiksesta vai mistä, mutta musta noi kuvat on ihan paskoja. Siis ihan surkeita. Halvalla ja nopeesti tehdyn näköisiä. Miks ne ei voi otattaa kunnon kuvia kerralla?
Muutenkin taas tuo esittely oli vähän hätäistä, aika monta kirotusvirhettä kerkesin bongaamaan. Kauneus -eli Essi- voittakoon.

Hieman liian tavallisen näköisiä tyttöjä, ei mitään kummoisempia kaunottaria. Ei pahojakaan, mutta ei mielestäni kovinkaan 'korkea taso'. Pari ihan nättiä oli.

Vitoselle antaisin säälistä, muut joutuis maksamaan. Aika ritsoja kaikki. Suomi neidon ja miss suomen ero on? Mitä ne tekee? Jos se joku suomikuva on olevinaan niin aika heikosti menee

Essi on näiden kuvien perusteella eniten minun (kuten näemmä muidenkin) mieleen. Nro. 6 olen nähnyt livenä monta kertaa, kun asuu/on asunut samassa kaupunginosassa, ja on livenä varsin sievä hänkin.

Nämä kuvat ovat kuin jotain mugshotteja, pärstät kusee big time.

Vitoselle antaisin säälistä, muut joutuis maksamaan

Mietihän kaveri sanojasi uudelleen.

BoneFish sanoi:
Vittu sä oot kova äijä vittu

Just :lol2: Ihme asioista menee herne nenään :) Eri tavalla muotoilin vaan saman asian mitä muutamat muutkin tässä threadissa on sanonut :D Siinä mitään sen kummempaa :) Sitä aina tarvi niin korrekti olla joka asiassa ja tosissaan tarvi ottaa. Jos joku noista on tuttusi tai tyttösi tai muuta vastaavaa niin sitten sen ymmärtää ja pahoittelen mutta muuten voit niitä deividejä viljellä itsellesi vaan :piis: :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom