Suomen kaunein nainen ?

Jos jotkut pikkurunkut ei oo vielä tajunnut niin elävä nainen näyttää paljon paremmalle kuin joku julkkis telkussa taikka lehdessä *ei vieläkään ymmärrä kuvien perään kuolaamista*

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma kultahan se on... :love: :haart: :kuola: :5:

Eikä tule :kuvia:

stranger sanoi:
Oma kultahan se on... :love: :haart: :kuola: :5:

Eikä tule :kuvia:
Tääkö?
1945_01.GIF

teemupii sanoi:
Tääkö?
Ei oo toi. Mä kuulinkin et toi sun ex-muija lähti jonkun toisen matkaan. Et kuulema ollut tarpeeksi komea ja älykäs sille, joten löysi paremman. VINKKI: Jos etsit sitä, niin kannattaa ennemmin kääntyä kuitenkin ton protksun puoleen. :)

Net Virgin sanoi:
Krista Järvinen... Terveen naisen näköinen...

15232-8kristajarvinen.jpg

Jos olisi blondi niin saattaisin jopa tykätä. ;)

Goatsilla sanoi:
Saisko jeesuksen ja narutumpun naisista :kuvia:

Välittömästi kun maksat mulle vipit, jotta voin attachmenttinä niitä :kuvia: tähän pistää... :thumbs:

Pamela Andersson, sillähän on jotkut kauas kantoiset juuret suomessa eli se on suomalainen :D

MTV3:n urheiluankkuri Mika Sauk... Heidi Suomi!

Uuh... Heidi on niiiiin seksikäs ja kaunis, mutta minä ruma kuin synti. Täydellinen pari.

Aina naurattaa kun näihin vastataan oma vaimo tjsp. Onko se olkapään takana kurkkimassa, vai? Noh olkoon... ;)

Janinahan on se kaikkein kaunein.

Weeboomi sanoi:
Aina naurattaa kun näihin vastataan oma vaimo tjsp. Onko se olkapään takana kurkkimassa, vai? Noh olkoon... ;)

Janinahan on se kaikkein kaunein.
No oletko ajatellut, että jonkun naisia ne parhaan näköisetkin kissat on. Janinan olen joskus baarissa nähnyt perseet olalla - ei tehnyt vaikutusta. Miehiä tosin pyöri ympärillä ja joku "onnekas" pääsi lähempäänkin kanssakäymiseen - eikä näyttänyt olevan Janinan oma mies. :jahas: :1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom