Suomen Jersey Shore alkaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä teistä, mutta mä ainakin tykkäsin kattoa joskus aikoja sitten "submarine" ohjelmaa jonka formaatti oli tämän suuntainen.
Hauskinta siinä oli kun tuttuja ihmisiä löysi ohjelmasta urpoilemasta ja yhtäki sluttii pani lothar jonku hauskan suomi rilluttelu biisin tahdissa tivollin takahuoneessa yms. törkeän viihdyttävää :D
http://www.youtube.com/user/austinpowders?feature=watch

Eihän tämä uusi paskannus nyt yhtä törkeä setti tule olemaan.. sehän on selvää.. mutta sitäkin spedempi. Viihdearvo perustuu johonkin mitä ei vaan voi käsittää.
Olen sentään joutunut vierestä kuuntelemaan (välillä sivusilmällä vilkuillutkin) monta kautta jersey shorea ku muija jotenki ihmeellisesti koukahti niihin. Käsittämättömän paskaa "viihdettä" se on mutta eihän nekään fägärit tienais miljoonia jos ketään ei kiinnostais sellainen spedeily.

En ole Jersey Shoresta koskaan kuullutkaan mutta sarja vaikuttaa katsomisen arvoiselta juuri SIC-:n mainitseman tahattoman komiikan takia. Harmi vaan, ettei mukaan ole saatu yhtään hyvännäköistä akkaa.

Onko sellasia akkoja edes ketkä on hyvännäköisiä mutta ryyppääväät joka päivä? Ei taida olla. Kaikilla vain sentti pakkelia, hiphei.

Ei kun kyllä se on saletisti tää jätkä joka on pakkikselta. Tää on joku niistä urpoista jotka kyselee treeni osiolla kuinka saada ripped gay boy look :D
1288540305853.jpg

mä tunnen ton:D
vittu oikeesti, se on aina hihattomassa näyttää sen habaa always!

Miten tota habaa voi näyttää? Jossain lasershowssa? "tää on vielä ohuempi"

Ilman muuta kattelen, varmaan jokaisen jakson. Myötähäpeän määrä on jo nyt niin suunnaton etten voi edes kuvitella millaista se tulee olemaan sarjaa katsoessa. Sehän on ehdottomasti parasta viihdettä kun välillä saa hävetä muita jopa itseään enemmän.

Tuoreimpien tietojen mukaan tätä sarjaa ei nähtäisikään televisiossa.

Jersey Shore -kilpailija esittää rajuja väitteitä - Petzman kiistää | Viihde | Iltalehti.fi

Koko keissi on saanut sekavia käänteitä, sillä ohjelmasta vastannut Petzman "Petzku" Ahmadi oli bisnesmiehenä myynyt ohjelman tuotannosta vastaavan yrityksen. Kuvatut jaksot olivat tuhoutuneet tietokoneen kovalevyltä, joten ensimmäistä jaksoa lukuun ottamatta kaikki materiaali on hävinnyt. Lisäksi Petzman "Petzku" Ahmadi on nyt veloissa ohjelman kustannuksista, ja yllättäen Petzkua ei saada enää kiinni mistään, koko mies on kadonnut kuin pieru Saharaan. Tietojen mukaan ohjelman kilpailijat olivat joutuneet itse kustantamaan bilettämisen ja juomansa. Nämä Petzman Ahmadi tietenkin kiistää paskapuheena. Mitä oikein on tapahtunut, mikä on totuus?

petskujuttujh220114_vi.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kylläpä toi menstyi hyvin! no ihan hyvä ettei telkkari ohjelmien tasoa pilattu enempää sillä pienillä hauiksilla ja olemattomilla vatsalihaksilla:D

Kävin jo lööppiketjuun avautumassa, kun en tätä ketjua enää muistanut.

Oisittepa nähneet ton apinajengin rymymämässä. Voi saatana mitä paskaa. Niiden oma dj:kin soitteli samanlaista musiikkia, mitä Jersey Shoressa kuuluu baarikohtausten aikaan. Eli ei "oikeita" biisejä.

Toivottavassti koko formaatti vaipuu unholaan, eikä jää lööppeihin pyörimään.

Saatanan saatana. Olin satavarma, että kun businessnero Petzku on puikoissa, niin tästä tulee hitti, mutta niin vaan jouduin pettymään. :(

Haha, tää oli huikee setti. Olin yhdessä "jaksossa" olevassa baarissa ovella - otin tän vuoron ihan mielenkiinnosta.. Meitä oli 4 portsaria ja asiakkaita oli joku vajaa 100. Nää tanssi piripäissään siellä ja veti mansikkamargaritoja. Loppuillasta ämmillä oli mekot korvilla ja korkkareiden korot poikki ja perse märkänä kun olivat rypöneet sekopäissään tanssilattialla ja kaataneet viinaa päälleen. Ainoa työtehtävä oli illan aikana heittää kolme paikallista uusnatsia pihalle kun kävivät uhkailemassa tätä tummaa veijaria :D Oli kyllä aivan saatanan hulvatonta. Tää yks prinsessa antoi työkaverille vielä puhelinnumeronsakin.

Back
Ylös Bottom