Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep mielenkiinnolla odotan minkänäköistä touhua syntyy
Terv. Tosi-tv friikki

Ei voi kuin vain toivoa, että taloon laitetaan edes jokseenkin järkevää ja mielenkiintoista sakkia. Jonkun suuren seikkailun tapaista hihhulijengiä en pysty katsomaan jaksoakaan.

mun mielestä sinne pitäis saada pari perussuomalaista juoppoa, jotka ryyppäis siellä kahestaan omissa maailmoissaan niin tulis jotain mielenkiintoa tohon ohjelmaan

Mä ilmottaudun ehdottomasti yhdeks ehdokkaaks. :rock:
Saisivat minusta ainakin yhen perus jätkän joka ei pidä pintaliito meiningistä ja on jalat maassa.

Toivon mukaan sinne hommataan lisaa naita 'laadukkaita" tosi-tv sarjoja. Minulla olisi jo pari ohjelmaa mielessa ja niille suomalaiset vastineetkin:

Amish in the city ja sen suomen versio Amikset kaupungissa: katsotaan mita kaikkea jannaa amikset touhuavat kaupungilla ja kuinka ihmeellinen maailma voikaan olla amiksen ja teinicorollan ulkopuolella.

The Player eli Panomies, puuhelmipojat yrittavat iskea teiniprinsessan ja taistevat Panokuninkaan tittelista.

tsiguela sanoi:
mun mielestä sinne pitäis saada pari perussuomalaista juoppoa, jotka ryyppäis siellä kahestaan omissa maailmoissaan niin tulis jotain mielenkiintoa tohon ohjelmaan
Matti ja Mervi?

Mä en ilmoittaudu. Jos pääse mukaan ni siinä jää äkkiä kuukauden treenit väliin. :D

Jotenkin en pysty uskomaan että kotimaassa saadaan aikaiseksi lähellekään yhtä kiinnostavaa ohjelmaa kuin big brother. Mutta kahtotaan. Epäilen että mukaan saadaan vähintään yksi niin 'shoumies', että minuutin katselun jälkeen alkaa vituttamaan.

"Jotenkin en pysty uskomaan että kotimaassa saadaan aikaiseksi lähellekään yhtä kiinnostavaa ohjelmaa kuin big brother"

En minäkään usko. Oikeastaan harmittaa, että suomalaisten pitää ruveta tuotakin formaattia raiskaamaan. Niinkin hyvästä formaatista, mitä Expedition Robinson on, onnistuttiin tekemään täyttä sontaa. Eiköhän tuo sama tule onnistumaan myös BB:n kanssa, jonka brittiversio on mielestäni ollut erinomaisen viihdyttävä.

Tosta tulee ehkä yks historian paskimmista sarjoista ikinä. Silti luulen että se tulee keräämään varmaan aika paljon katsojia.

Moon TV:llä oli joku vastaava, jossa ne tyypit oli jossain säälittävässä kerrostaloasunnossa viikon ja leikki jotain piirileikkejä. Muistaakseni jaksoin katsoa sitä parhaimmillaan kolme minuuttia putkeen, joten idea saattoi jäädä minulta vähän pimentoon.

Sarjan onnistumisen kannalta ratkaisevassa asemassa on se, kuinka mielenkiintoisia/erilaisia tyyppejä sinne saadaan. Tämän lisäksi erittäin tärkeää roolia näyttelee leikkaus ja kerronta. Jos ne kusee, niin tossa ei ole mitään järkeä.

Tarkoitin onnistumisella nyt sitä et jaksaako tuota katsoa. Veikkaisin että siitä joka tapauksessa tulee kaupallinen menestys.

Pitää ilmoittautua ja ottaa tanko ja painot mukaan.Vetelen sitten maastavetoa siellä jossain nurkassa kun muut ryyppää.

Tätähän se on, 'uutuussarjoja' vain lisää joissa ideointi/toteutus on välttävää tasoa. Heti mietittynä mielenkiintosten sarjojen ja ohjelmien tuotanto Suomessa on aika säälittävällä tasolla, poislukien itseäni kiinnostavat dokumentit, mutta ne ovatkin usein importattuja ohjelmia. Tästä päästäänkin siihen kuinka kunnialliset kansalaiset maksavat edelleen kiltisti taas korotettavia tv-lupamaksuja, mutta saavatko he vastinetta...epäilen. nim.Tsättiä 24/7/365

Vai laitetaan suomalaisia samaan asuntoon... yhtä mielenkiintoista ja tapahtumarikasta on katsella kun nurmikko kasvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom