Suomalaisia torrentsivustoja?

Tuolla on yks treadi missä on listattuna sivustoja, mutta
suurin osa niistä on ulkomaalaisia tai sitten jo suljettuja
suomalaisia.

Mitäs avoinna olevia suomisivustoja löytyy?

finbytes.org
datamoon.org
(kyseiset mestat vaatii rekkaamisen ja nyt ei ole vapaita tilejä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
finbytesiin ei pääse enää ellei joku sinua kutsu, on muuttunut invite only trackeriksi, mulkut! ;)

Muistuttaisin sitten että suomalaisilla torrent-sivustoilla on ratsian/viranomaisten toimenpiteiden riski suurempi kuin ulkomaalaisilla.
Itse en enää käyttäisi suomalaista...

IT-viikko-linkki

tomppa82 sanoi:
Mulla oli hetki sitten vielä tunnarit finbytessiin ja datamooniin, mutta
kone oli n. 3 viikkoa huollossa ja sen aikana oli sitten
molemmat tunnarit poistettu :(

Jos nyt oikein olen ymmärtänyt...sinne pääsee vain jos joku inventaa sut.Miten inventaaminen toimii?

Korvavaurio sanoi:
Jos nyt oikein olen ymmärtänyt...sinne pääsee vain jos joku inventaa sut.Miten inventaaminen toimii?

Esim. Jos joku tuttus on finbytesis VIP niin lähettää sulle mailiin käyntikortin jolla pääset sivulle imppaamaan.

Kummaa touhua tuolla existillä, eilen illalla rekkauduin ja laitoin pari leffaa tulemaan. Nyt aamulla kun yritin mennä saitille kattelemaan lisää ladattavaa matskua niin tilini onkin poistettu käytöstä!!!???? Vittu mitä pelleilyä.

saas nähä kumpi voittaa lopulta, trakkerit vai levy-yhtiön ja pelifirmat yms. Vähän aikaa sitte vielä sanottiin että firmoilla ei ole mitään mahollisuutta mutta nyt näyttää jo pikkasen erillaiselta

Se että finreactorin ylläpitäjät saivat kovempia tuomioita kuin monet väkivaltarikoksen tekijät on vitun naurettavaa.

Se että finreactorin ylläpitäjät saivat kovempia tuomioita kuin monet väkivaltarikoksen tekijät on vitun naurettavaa.

Nehän sai jotain 20 päiväsakkoo plus tekijänoikeuskorvaukset. Korjaa jos oon väärässä. Rangaistuksena oli siis vaan toi 20 päiväsakkoo, tekijänoikeuskorvauksia nyt ei voi laskee oikeen rangaistukseks.

veikkaisin että molemmat osapuolet voittavat. Eli kun tuo musiikin/leffojen/pelien lataaminen on massojen huvia nyt, niin veikkaan että nuo oikeus jutut yms. saa massat miettimään uudelleen. Mutta ne piraatit jotka on tehneet tätä jo 15 vuotta tai kauemmin ei katoa mihinkään, eli loppujen lopuksi se on vaan hyvä että nostelevat oikeusjuttuja urpoja vastaan niin saa sitten taas parinvuoden kuluttua ihan rauhassa latailla tavaraa netistä kun ei ole enää niin hot aihe...

Nehän sai jotain 20 päiväsakkoo plus tekijänoikeuskorvaukset. Korjaa jos oon väärässä. Rangaistuksena oli siis vaan toi 20 päiväsakkoo, tekijänoikeuskorvauksia nyt ei voi laskee oikeen rangaistukseks.

jaa, voin olla väärässä. Muistan vaan siitä kun ne sai syytteet niin aluksi firmat vaativat niilta muutamalta kymmeneltä piraatilta yhteensä yli 600 000 euron korvauksia. muistaakseni jollekin kuitenkin lankesi useiden kymmenien tuhansien lasku.

finreactor-jutun pelottamana laittoivat puljun kiinni.
Datamoon.org jälleen avoinna. :thumbs:

Ja noista Finreactor-korvauksista sen verran, että yhteensä olivat vähän päälle 500 000€, yhteisvastuullisesti. Pahimmillaan 50 000€/ylläpitäjä. Juttu on kaikkea muuta kuin loppuunpuitu, menee hovioikeuden käsiteltäväksi. Tässä casessa on merkillisiä piirteitä enemmänkin, esim. täysin Suomen laille tuntemattomia käsitteitä, kuten "avunanto rikkeeseen". Muistakaa se kun seuraavan kerran pysäytätte autonne, että kaveri pääsee kuselle puistoon, olette saman tien syyllistyneet tuohon kamalaan rötökseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom