Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Anssi
Monet näistä ajattelevat myös, että urheilijan proteiini tarve = pienin määrä proteiinia, joka ylläpitää typpitasapainoa (eli määrä jolla pysyy hengissä). Väänsin kättä erään tunnetun kotimaisen ravitsemustietelijän kanssa tästä asiasta parisen vuotta takaperin ja kysyin häneltä, että "eikö se sitten samaa logiikkaa noudattamalla ole urheilijoiden hiilihydraattien tarve 0 g päivässä..?"
Originally posted by fysio
Eikös samalla logikaalla otettais hiilareistakin vähin tarvittava määrä, eikä suinkaan nolla? ;)
eli:Lihakset kasvavat vain harjoittelemalla, eivät ylimääräisillä proteiinilisillä.
Aivan. Glukoosia ei ole välttämätön ravintoaine.
Hmmmm, kukakohan se on ollut?Originally posted by Anssi
Heh, joku hiipparimoderaattori oli lisännyt ylimääräisen puffin tonne mun avatarin liepeille :D
Heh, joku hiipparimoderaattori oli lisännyt ylimääräisen puffin tonne mun avatarin liepeille :D
Originally posted by Sauron
Munkin on aivan pakko avautua tähän keskusteluun.
LAINAUS minun pikkuveljen biologian kirjasta: " Nuorten suosimien hot dogien, pizzojen, hampurilaisten ja muiden pikaruokien ongelma on, että niissä on tavallisesti liikaa rasvaa, PROTEIINEJA ja suolaa, mutta riittämättömästi hiilihydraatteja."
Tämä on yläasteen 9.luokan biologian kirja. Valtion aivopesu on voimissaan.
Originally posted by Sauron
Tämä on yläasteen 9.luokan biologian kirja. Valtion aivopesu on voimissaan.
"Aminohapot sitoutuvat toisiinsa eri järjestyksessä sen mukaan, minkälaista proteiinia elimistö kulloinkin tarvitsee. Kussakin proteiinissa on oltava juuri oikea määrä tiettyjä aminohappoja oikeassa järjestyksessä. "
Joo-o. Alkaako Sakkeuksella, Opiskelijalla (ei ole muuten näkynyt vähään aikaan) tai muilla vastaavillakin hälytyskellot soimaan, kun ko. henkilö ei nähtävästi tiedä mitä tarkittaa ns. hiljainen mutaatio...?